وزیر بهداشت: تلاش دولت ایجاد عدالت در سلامت در نقاط مختلف کشور است

تهران (پانا) - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌گوید تمام تلاش دولت این است که خدمات سلامت را در نقاط مختلف کشور  توسعه دهد.

کد مطلب: ۸۵۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
وزیر بهداشت: تلاش دولت ایجاد عدالت در سلامت در نقاط مختلف کشور است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، سیدحسن هاشمی در مراسم افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی آغبلاغ با اشاره به راه‌اندازی بیش از ۶ هزار مرکز بهداشتی در کشور گفت: دولت تلاش می‌کند عدالت را در حوزه سلامت برقرار کند.

هاشمی افزود: تمام تلاش دولت این است که خدمات سلامت را در نقاط مختلف کشور توسعه دهد و افتتاح مرکز جامع خدمات سلامت روستایی آغبلاغ نیز نمونه‌ای از این تلاش‌ها است.

وزیر بهداشت با اشاره به راه‌اندازی ۶ هزار مجموعه بهداشتی و ۲۵ هزار تخت بیمارستانی در کشور، تصریح کرد: در این سفر در استان آذربایجان غربی ۱۰۸ پروژه افتتاح می‌شود که امیدواریم مورد رضایت مردم و رضایت خداوند واقع شود.

بنا بر این گزارش، در سفر وزیر بهداشت به استان آذربایجان غربی، مرکز جامع خدمات سلامت روستایی آغبلاغ از توابع شهرستان اشنویه افتتاح شد. این مرکز خدمات مورد نیاز را به 8 هزار نفر از 6 روستای اصلی و 12 روستای قمر ارائه می دهد.

گفتنی است در این مرکز، خدمات پزشک خانواده، دندانپزشکی، مامایی، سلامت خانواده، سلامت روان، مشاوره تغذیه، بهداشت محیط و حرفه‌ای، مبارزه با بیماری‌ها، تزریقات و پانسمان ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار