سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بهره برداری از دو طرح آموزشی و پرورشی در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) ـ سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: بهره برداری از نمازخانه مدرسه ام الشهدای بشرویه و خوابگاه آموزشگاه شبانه روزی آسیه ی شهر دیهوک طبس آغاز شد.

کد مطلب: ۸۵۰۶۰۱
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از دو طرح آموزشی و پرورشی در خراسان جنوبی

علی اصغر موسوی کیا سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اعلام این خبر اظهار کرد: در آستانه سال تحصیلی جدید خوابگاه شبانه روزی آسیه دیهوک با زیر بنای 690 متر مربع و اعتباری بالغ بر 960 میلیون تومان از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به برخورداری 80 دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه از مزایای این طرح ادامه داد: سازه این خوابگاه اسکلت فلزی بوده که یک هزار و 680 متر محوطه سازی و 680 مترنیز دیوار کشی داشته است.

موسوی کیا در ادامه از بهره برداری نمازخانه آموزشگاه ام اشهدای بشرویه با مشارکت خیرین نیکو کار خبر داد و افزود: این نمازخانه با زیربنای 120 مترمربع و اعتبار 132 میلیون تومان احداث شده که میزان مشارکت خیرین در این طرح 60 میلیون تومان است.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به برخورداری 208 دانش آموز دختر مدرسه ام الشهدا از مزایای این طرح پرورشی، تصریح کرد: همچنین کلنگ احداث آموزشگاه سه کلاسه روستای رقه بشرویه با زیربنای 255 متر مربع به زمین زده شد که در شرایط فعلی نیازمند 620 میلیون تومان اعتبار است.

وی با بیان این که پیش بینی می شود این طرح نیمه نخست سال 98 به بهره برسد، ابراز داشت: با بهره بردای از این طرح آموزشی 65 دانش آموز روستای رقه از مزایای آن برخوردار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار