سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

بهره برداری از 2طرح آموزشی در درمیان و فردوس

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: افتتاح 2طرح آموزشی در شهرستان های درمیان و فردوس از دیگر طرح های عمرانی آموزش و پرورش در هفته دولت بود.

کد مطلب: ۸۴۹۵۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بهره برداری از 2طرح آموزشی در درمیان و فردوس

علی اصغر موسوی کی اظهار کرد: با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی بهره برداری از دبیرستان سه کلاسه علوی روستای کوشکک آغاز شد.

وی با اشاره به هزینه کرد 300 میلیون تومان برای احداث این مدرسه، تصریح کرد: : این مدرسه در زمینی به مساحت190 متر مربع که دارای سه کلاس درس،کارگاه و دفتر آموزشگاه مدرسه می باشد؛ احداث شده و 58دانش آموز دوره اول متوسطه این روستا از مزایای آن بهره مند شدند.

موسوی کیا در ادامه از افتتاح آموزشگاه 3 کلاسه روستای خانکوک فردوس خبر داد و افزود: این آموزشگاه نیز در زمینی به مساحت 2 و زیر بنای 255 متر مربع احداث گردیده و برای احداث آن مبلغ 353 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد علوی و اعتبارات ملی هزینه شده است.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی کلنگ زنی مدرسه 6 کلاسه خیری سایت مسکن مهر فردوس با زیربنای 500 متر مربع را یکی دیگر از طرح های هفته دولت آموزش و پرورش خراسان جنوبی برشمرد و ابراز داشت: در شرایط کنونی برای احداث و تکمیل این آموزشگاه مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان مورد نیاز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار