شورای اداری تایباد برگزار شد

تایباد (پانا)- شورای اداری تایباد در هفته دولت در محل سالن پیامبر اعظم (ص) فرمانداری با محوریت روز کارمند برگزار شد.

کد مطلب: ۸۴۹۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد
شورای اداری  تایباد برگزار شد

حسین شرافتی راد، فرماندار تایباد در این جلسه ضمن تبریک روز کارمند در هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی حال حاضر که دغدغه مردم و دولت است و حاصل سواستفاده مخربین اقتصادی است روحیه جهادی و خدمت در کارکنان و بدنه دولت در این شرایط جنگی تکلیفی است که بر عهده همه ماست.

نماینده عالی دولت افزود: همه باید برای متوقف کردن زیاده خواهی های ترامپ و همدستانش حرکت کنیم. یک وحدت و انسجامی را باید همه داشته باشند، خدمت به نظام و شهدا با کوتاهی کردن سنخیت ندارد، هر کس کوتاهی کند باید مجازات شود.

وی افزود: دشمن قصد دارد فشار را بیشتر کند، تحریم ها را افزایش دهد بنابراین بر ماست که با اخوت نقشه آنان را نقش بر آب کنیم.

شرافتی راد گفت: در شهرستان ما هم در این شرایط با توجه به مرزی بودن کالاهایی بدون نظارت از مرز خارج می شد که با جلسات متعددی که ادارات ذیربط تشکیل دادند این موضوع مدیریت شد و جلو خروج این اقلام گرفته شد.

فرماندار تایباد گفت: رضایت مندی مردم پاداش اخلاق مداری و مسئولیت پذیری کارکنان دولت و خدمتگزاران ملت است که موجب همسویی جامعه با نظام خواهد شد.

شرافتی راد افزود: در حوزه اشتغال و جذب تسهیلات اشتغالزایی در بین ۲۸ شهرستان رتبه نخست را کسب کرده این که جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان این جلسه از کارمندان نمونه ادارات تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار