جلسه کارگروه تنظیم بازار تایباد در محل دفتر فرمانداری برگزار شد

تایباد (پانا) - امروز در حال جنگیم، باید با تلاش ۲۴ ساعته با ترفندهای دشمن مبارزه کنیم، امروز باید تمام مردم و مسئولین ما در جبهه باشند، امروز مدیری که از جان و دل برای مردم و بازار و اقتصاد تلاش نکند از دشمن نگران کننده تر است، چنین مدیری در صف دشمن است.

کد مطلب: ۸۳۸۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه تنظیم بازار  تایباد در محل دفتر فرمانداری برگزار شد

حسین شرافتی راد، فرماندار تایباد در این جلسه گفت:افزایش قیمت ارزاق باید کنترل شود، مردم نباید ناراحت شوند، سوای تورم هایی که در سطح بین‌المللی و کشوری بوجود می آید نباید اجازه دهیم در شهرستان تایباد افزایش قیمت اضافه ای داشته باشیم.

نماینده عالی دولت گفت: مدیریت هنرمندانه در این است که بستر مناسب برای مردم ایجاد شود، باید مردم تکریم شوند و مشکلات اقتصادی آنان کمتر شود، نظارت دقیق هم انجام شود تا مشکلات بهداشتی برای مردم بوجود نیاید، باید تلاش کنیم تا رضایتمندی عمومی به دست آید.

وی افزود: مردم در این میانه می توانند با همکاری در تامین اقلام مصرفی مردم با قیمت مصوب به تنظیم بازار کمک نمایند، وی سامانه ۱۲۴ را به عنوان دریافت کننده گزارشات مردمی اعلام کرد و خواست هرگونه تخلف اقتصادی از طریق این سامانه اطلاع‌رسانی شود.

در ابتدای این جلسه اشرفی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ضمن ارائه گزارش وضعیت بازار و صنوف، حمل چندانی کالا و ارزاق عمومی مخصوصا روغن نباتی از طریق مرز دوغارون را یکی از مسائل ویژه بازار عنوان نمود و افزود: با نظارت دقیقی که صورت می گیرد وضعیت این کالاها در شهرستان عادی می باشد و اجازه امکان احتکار را نخواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار