علمی: " افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار آموزش و پرورش برای چهل سالگی انقلاب است

اجرای ۴۰ برنامه شاخص برای جشن چهل سالگی انقلاب

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: " افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار برنامه های آموزش و پرورش برای چهل سالگی انقلاب خواهد بود.

کد مطلب: ۸۴۲۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
علمی: " افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار  آموزش و پرورش برای چهل سالگی انقلاب است

طاهر علمی در جلسه هماهنگی برنامه های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اهمیت عدد چهل در اسلام اظهار کرد: در مقطع کنونی که در حساس ترین برهه از زمان قرار داریم و با هجمه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی دشمن روبرو هستیم باید برنامه های چل سالگی انقلاب را با عظمت و باشکوه هرچه تمام تر برگزار کنیم.

وی افزود: ادعای پوچ و بی اساس دشمن که می گوید انقلاب جشن چهل سالگی خود را نخواهد دید باید بگوییم دشمن حتی در خواب هم نمی تواند این موضوع را ببیند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تبیین دستاوردهای انقلاب را از اهداف مهم برگزاری برنامه چهل سالگی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: در این راستا آموزش و پرورش 40 برنامه مختلف و متنوع برای تبیین نقش آموزش و پرورش در پیروزی و تدوام انقلاب و بیان دستاوردهای انقلاب در حوزه های مختلف آموزش و پرورش را اجرایی خواهد کرد.

علمی ادامه داد: بدین منظور کمیته های مختلف فرهنگی، هنری، سیاسی و علمی در آموزش و پرورش استان تشکیل خواهد شد.

وی به فراگیر بودن برنامه های اجرایی تاکید کرد و گفت: حجم و گستردگی برنامه ها باید به گونه ای باشد که تمامی دانش آموزان و معلمان را شامل شود و زمینه های شور و نشاط را در جامعه فراهم آورد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تصریح کرد: دستاوردها و کارنامه چهل سالگی انقلاب باید در قالب برنامه های مختلف فرهنگی و هنری به مردم بیان شود و به برخی شبهات پاسخ دهد و همچنین مردم را نسبت به آینده امیدوارتر کند.

علمی بازخوانی آرمان‌های انقلاب و امام راحل برای نسل جوان را ضروری دانست و گفت: " افتخار به گذشته و امید به آینده" شعار برنامه های آموزش و پرورش برای چهل سالگی انقلاب خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار