سرپرست استانداری فارس تاکید کرد:

لزوم بررسی 40 ساله انقلاب توسط نخبگان

شیراز (پانا) - سرپرست استاندرای فارس گفت: همدلی بین مسئولین، مردم و به ویژه گرایش های مختلف سیاسی با هدف مشترک اعتلای نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن، سبب برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواهد شد.

کد مطلب: ۸۷۵۳۷۰
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بررسی 40 ساله انقلاب توسط نخبگان

یداله رحمانی در دومین نشست شورای سیاست گذاری و راهبردی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به توطئه هایی که دشمن با تمام قوا به کار گرفته تا به انقلاب اسلامی و نظام ضربه وارد کند، بر لزوم برگزاری هرچه باشکوه تر جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران تاکید کرد.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های بخش دولتی، بخش خصوصی و به ویژه مردم عزیز به عنوان سرمایه های انقلاب اسلامی، عنوان کرد: باید با تکیه بر این ظرفیت های ارزشمند، دست دشمنان را از رسیدن به اهدافشان کوتاه کنیم.

وی با اشاره به دستاوردهای بی شمار و مهم انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته، تببین این دستاوردها و معرفی آن ها در جامعه را یکی از مهم ترین اقداماتی دانست که باید در سالگرد چهلمین سال پیروزی به آن توجه ویژه ای شود.

وی با تاکید بر این که باید مراسم چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با نگاهی جامع برنامه ریزی و برگزار شود، عنوان کرد: علاوه بر برنامه های مرسوم، باید برنامه های خاص و ویژه، مختص چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دستور کار قرار داشته باشد و دفاع از ارزش های نظام و انقلاب باید مهم ترین رکن این برنامه ها باشد.

سرپرست استانداری فارس استفاده از ظرفیت فضای مجازی را با هدف اطلاع رسانی و تشریح دستاوردهای انقلاب امری ضروری دانست.

وی ادامه داد: همدلی بین مسئولین، مردم و به ویژه گرایش های مختلف سیاسی با هدف مشترک اعتلای نظام جمهوری اسلامی و ارزش های آن سبب برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم خواهد شد.

رحمانی بیان کرد: نخبگان نیز باید مسائل و مشکلاتی که انقلاب طی 40 سال، با آن مواجه بوده است را مشخص و بررسی کنند و راهکارها و تجارب برون رفت از آن ها را تبیین نمایند.

وی افزود: همدلی و عزم ملت و رهبری های عالمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب سبب شد همه دشواری ها را پشت سر بگذاریم.

سرپرست استانداری فارس به برنامه های اجرایی همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در صدا و سیما برنامه های متنوعی آماده شده که بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در این برنامه ها حضور یافته و گزارش های مستدل و مقایسه ای را ارائه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: انتشار دستاوردهای چهل ساله انقلاب از سوی رسانه ها و فضای مجازی، گزارش پروژه های اقتصادی و بهره برداری از این پروژه ها در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، آموزشی، مسکن، ورزشی و...، از دیگر اقداماتی است که باید در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برگزار شود.

رحمانی با بیان این که گزارشات دستگاه های اجرایی بیانگر وضعیت مطلوب و عملکرد مناسب آنها است، عنوان کرد: این گزارشات باید جمع بندی شده و مقایسه ای از عملکردها و دستاوردهای دوران پس انقلاب و پیش از آن را ارائه کند.

سرپرست استانداری فارس با اشاره به این که در این گزارشات باید نقاط قوت، توفیقات و فرصت هایی که در هر بخش ایجاد شده معرفی شود، بیان کرد: بررسی تطبیقی دستاوردهای انقلاب و مقایسه با دوران قبل و تببین افقی امید بخش از آینده برای مردم در چارچوب اهداف و آرمان های انقلاب که بتواند مشکلات مردم را حل کند باید در این گزارشات ها گنجانده شود.

وی با تاکید بر این که حضور پر رنگ مردم یکی از نکات مهمی است که باید در این برنامه ها مورد توجه باشد، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و با همکاری همه جانبه این امر بزرگ را در راستای امید بخشی به مردم به سرانجام برسانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار