مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد: راه اندازی مجتمع آموزشی با هدف افزایش سطح کیفیت آموزشی در نقاط محروم البرز

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: در راستای تأمین سرانه آموزشی و با هدف افزایش سطح کیفیت آموزشی در نقاط محروم البرز در یک مجتمع آموزشی در منطقه حصار کرج راه‌اندازی می‌شود.

کد مطلب: ۸۴۱۳۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش البرز خبر داد: راه اندازی مجتمع آموزشی با هدف افزایش سطح کیفیت آموزشی در نقاط محروم البرز

خسرو ساکی در ستاد بازآفرینی شهری با اعلام خبر فوق افزود: جلسات متعددی به‌منظور رفع معضل نبود مدرسه و خطرات ناشی از تردد دانش‌آموزان از جاده‌های خطرناک در منطقه حصار کرج برگزارشده و موردبحث قرار گرفت.

وی ادامه داد: منطقه حاشیه‌ای حصار از تراکم جمعیت بالایی برخوردار است، از همین رو ملزم به راه‌اندازی مدرسه در خط چهار این منطقه هستیم که البته باید با در نظر گرفتن مسیر تردد دانش‌آموزان اقدام کنیم.

ساکی اضافه کرد: ماحصل این جلسات، مصوباتی از جمله راه اندازی یک مجتمع آموزشی در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول بود تا شاهد افزایش سطح کیفیت آموزشی در خط یک حصار و نقاط محروم این منطقه باشیم.

مدیرکل آموزش‌ وپرورش البرز در ادامه گفت: بازدیدی با حضور دادستان مرکز استان البرز، از زمین‌های خالی که برای احداث مدرسه آماده‌سازی شده است، داشته‌ایم و نامه‌ای به راه و شهرسازی ارسال‌شد تا زمین به آموزش‌وپرورش تعلق گیرد و با ارائه خدمات ارزان به مردم این منطقه شرایط تحصیل را برای ساکنین فراهم سازند.

ساکی در پایان اظهار کرد: مدرسه بختیاری دخترانه و پسرانه واقع در خط سه حصار به ترتیب 130 و 150 در قالب 6 کلاس و مدرسه سید میرزایی و پرویزیان واقع در خط یک حصار، 526 و 147 دانش‌آموز را در 6 و 18 کلاس جای‌داده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار