دهه کرامت بزرگداشت "گوهرهای گرانبهای ایران"

کرج (پانا) - مدیرکل تبلغیات اسلامی البرز، گفت: دهه کرامت، فرصتی مناسب به منظور توسعه و ترویج شعائر دینی است.

کد مطلب: ۸۳۸۳۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دهه کرامت بزرگداشت "گوهرهای گرانبهای ایران"

سید عباس مسعودی، مدیر کل تبلغیات اسلامی البرز گفت:گرامیداشت و تعظیم شعائر دینی، نقش مهم و اثرگذاری در راستای تحول فکری و فرهنگی در افراد جامعه ایفا می‌کند و تبلیغات اسلامی در این زمینه گام های اثرگذاری برداشته است.

وی مراسم کرسی تلاوت قرآن کریم،محفل انس،جلسات پرسش و پاسخ، کلاس های مشاوره عفاف و حجاب ،سخنرانی به منظور کرامات و تبیین سجایا و ویژگی های اخلاقی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، تفسیر، مولود خوانی و مراسم جشن، برپایی ایستگاه های صلواتی در جلوی درب مساجد و حسینیه های استان را از مهمترین برنامه های مساجد و حسینیه های استان البرز با همکاری تبلیغات اسلامی برشمرد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی البرز، مناسبت های مذهبی چون رمضان، شعبان، دهه کرامت، محرم و صفر را فرصتی مناسب به منظور توسعه و ترویج شعائر دینی در البرز خاطر نشان کرد و گفت: تبلیغات اسلامی با ثبت مشخصات مبلغین و مبلغات در سامانه سجام، نقش مهم و اثرگذاری را در اعزام آنها به مساجد و حسینیه ها با توجه به مناسبت های مذهبی ایفا می‌کند.

وی یکی از نعمت های خداوند متعال بر ایران اسلامی را وجود بارگاره ملکوتی معصومینی چون حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و علی بن موسی الرضا المرتضی علیه الاف تحیه و سلام خاطر نشان کرد و افزود:گرامیداشت یاد و خاطره این درهای گرانبها در حفظ و پاسداشت از شعائر دینی و مذهبی اثر گذار خواهد بود.

سید عباس مسعودی،یکی از مشکلات عمده نسل جوان جامعه را دوری آنها از ارزش ها و شعائر دینی برشمرد و گفت:باید تلاش کنیم تا دشمن را از رسیدن به اهداف شوم خود که همان به انحراف کشاندن نسل جوان و پویای جامعه است مأیوس کنیم و در این راه با بهره گیری از پتاسیل های موجود کارآمدتر از گذشته عمل کنیم.

این مسئول فرهنگی، گفت:دشمن می داند که با زور و تحریم نمی تواند جمهوری اسلامی ایران را زمینگیر کند به همین منظور با جنگ روانی در حوزه فرهنگ و اقتصاد تلاش می‌کند که جامعه را از مسئولان ناامید و ضعف وسستی را در بین آحاد مردم به‌ویژه جوانان رواج دهد و این امر همت مسئولان در عمل به منویات مقام معظم رهبری مد ظله العالی به منظور عبور از این مشکلات را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار