تربیت دانش آموزانی با فرهنگ رضوی سرمایه گذاری محسوب می شود

مشهد(پانا)- معاون پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در اردوی زیارت اولی ها دغدغه ما بودجه نیست زیرا تربیت کردن دانش آموزانی با فرهنگ رضوی سرمایه گذاری محسوب می شود .

کد مطلب: ۸۳۸۱۸۰
لینک کوتاه کپی شد
تربیت  دانش آموزانی با فرهنگ رضوی سرمایه گذاری محسوب می شود

علی ابری در حاشیه مراسم افتتاحیه مرحله دوم از سیزدهمین دوره اردوی زیارتی دانش آموزان دختر زیارت اولی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همه تلاش نظام جمهوری اسلامی ایران بر این است تا دخترانی اسمانی داشته باشیم که با اهل بیت و فرهنگ دینی آشنا باشند.

وی ادامه داد: بر سر تاثیر و تحولی که در اثر زیارت امام رضا (ع) در بچه ها به وجود می آید این دختر ها اسمانی تر مب شوند و این اشک های پر ذوق و پاکی که امشب همه ما شاهد آن بودیم را نمی شود در کلام توصیف کرد. باید امام نگاه پر عطوفت بیاندازند تا قدرت درک این دانش اموزان نصیب ما شود.
وی افزود: در اردوی زیارت اولی ها دغدغه ما بودجه نیست زیرا تربیت کردن دانش آموزانی با فرهنگ رضوی سرمایه گذاری محسوب می شود .
ابرای گفت: تربیت دانش اموزان رضوی در گام اول درک اموزه های اسلام است وقتی این درک باشد ما از لحاط فرهنگی، اجتماعی و چه بسا اقتصادی پیشرفت های بسیاری خواهیم کرد زیرا اسلام دینی کامل است.
وی اظهار کرد: انشالله اردوی دانش آموزان زیارت اولی در گام اول بتواند الهام بخش نور الهی برای روحیه دانش آموزان شود و در گام های بعد به اصلاح وضعیت جامعه منجر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار