دو هزار و 500 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی تامین مسکن برای فرهنگیان استان ساخته خواهد شد

مشهد(پانا)- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت : دو هزار و 500 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی تامین مسکن برای فرهنگیان ساخته خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۹۶۲۱۵
لینک کوتاه کپی شد
دو هزار و 500 واحد مسکونی در فاز اول طرح اقدام ملی تامین مسکن برای فرهنگیان استان ساخته خواهد شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، علی ابری اول معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی این اداره کل با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده مابین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش به منظور اختصاص بخشی از ظرفیت طرح اقدام ملی تأمین مسکن به فرهنگیان اظهار کرد: در فاز اول این طرح دو هزار واحد مسکن در شهر گلبهار و 500 واحد مسکن در شهر بینالود ساخته خواهد شد.

ابری اول با معرفی اتحادیه تعاونی های مسکن فرهنگیان خراسان رضوی به عنوان مجری پروژه های اقدام ملی تامین مسکن فرهنگیان استان افزود: در راستای هماهنگی های صورت گرفته با اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران بینالود و شرکت عمران گلبهار، عملیات ساخت و ساز این واحد ها پس از تایید نهایی واجدین شراط آغاز خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه دو گروه از متقاضیان فرم ج آنها قرمز اعلام شده است و یا وضعیت نا مشخصی دارند تصریح کرد: به زودی با تشکیل پرونده و ارائه مستندات لازم در اتحادیه تعاونی های مسکن فرهنگیان استان این افراد تعیین تکلیف خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان با اعلام اینکه آورده مالی همکاران متقاضی در آغاز طرح 40 میلیون تومان می باشد، گفت: به منظور اجرای پروژه های اقدام ملی تامین مسکن فرهنگیان در سایر نقاط استان نیز، به دنبال شناسایی ظرفیت ها و اراضی مناسب برای اجرا طرح می باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار