مدیر موسسه مردمی وصال پایدار سربیشه خبر داد:

برگزاری مراسم ازدواج ساده برای 10 زوج جوان خراسان جنوبی

بیرجند (پانا) - مدیر موسسه مردمی وصال پایدار سربیشه با اشاره به اینکه این موسسه از سال 96 فعالیت خود را آغاز کرده است ،گفت: در این مدت ، 10 زوج جوان خراسان جنوبی با همکاری این موسسه و با برگزاری مراسم ازدواج آسان ، زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

کد مطلب: ۸۳۶۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم ازدواج ساده برای 10 زوج جوان خراسان جنوبی

حجت الاسلام حسین خسروی مدیر موسسه مردمی وصال پایدار سربیشه در گفت وگو با خبرنگار پانا از خراسان جنوبی گفت: موسسه مردمی (سمن) وصال پایدار از سال 96 در حوزه برگزاری مراسمات ازدواج آسان برای زوج های جوان ، با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان سربیشه و چندین دستگاه فرهنگی شهرستان، فعالیت خود را آغاز کرده است.

حجت الاسلام خسروی گفت: هدف راه اندازی این موسسه، آغاز شدن زندگی مشترک زوج های جوان بدون تجملات است که این اسراف ها و تجملات فعلی، به دور از مبانی و دستورات اسلام است و حتی برای خود جوانان نیز دردسر ساز است و در مواقعی به فروپاشی زندگی زوج ها می انجامد.

مدیر موسسه مردمی وصال پایدار سربیشه اظهار کرد: به دلیل نبود تعداد زیادی خیّر در شهرستان های کوچک مانند سربیشه، اهدای جهیزیه به زوج های کم بضاعت در این شهرستان ها و مناطق ، به صورت کم رنگ در حال انجام است که ورود خیرین به این حوزه ، می تواند کمک شایانی را به زوجهای جوان بکند.

وی در خصوص برنامه های تشویقی این موسسه گفت: یکی از اقدامات بسیار خوبی که در این موسسه در حال پیگیری است، اهدای هدیه های نفیس از جمله کالاهای ایرانی به زوج هایی است که با نیات مختلف ، مبالغ مهریه را به دور از اشرافی گری ها در نظر می گیرند و با این کار خود ، زندگیشان را نیز بیمه می کنند.

حجت الاسلام خسروی گفت: در مدت راه اندازی این موسسه ، 10 زوج جوان خراسان جنوبی با همکاری این موسسه و با برگزاری مراسم ازدواج آسان ، زندگی مشترک خود را آغاز کرده اند.

مدیر موسسه مردمی وصال پایدار سربیشه ادامه داد: در مراسمات ازدواج آسانی که از سوی این موسسه برگزار می شود، یک کارشناس مذهبی و خانواده ، آموزش های کاربردی را در خصوص زندگی مشترک به زوج های جوان ارئه می دهد.

وی در پایان گفت: از آنجایی که برگزاری این مراسمات از سوی این موسسه در مناسبت های مختلف برگزار می شود، مراسمی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته ازدواج در شهرستان سربیشه برگزار خواهد شد که زوج های علاقه مند به برگزاری مراسم ازدواج خود به صورت آسان ، می توانند با این موسسه در شهرستان سربیشه ارتباط و تماس داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار