نماینده ولی‌فقیه درخراسان شمالی و امام جمعه بجنورد:

۶۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در جشن ازدواج آسان شرکت کردند

بجنورد (پانا) - مراسم جشن ازدواج آسان مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی هم‌زمان با سالروز میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن با حضور نماینده ولی‌فقیه درخراسان شمالی و مسئولان استانی به میزبانی دفتر امام‌جمعه شهرستان بجنورد برگزار شد.

کد مطلب: ۸۰۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
۶۰ زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی در جشن ازدواج آسان شرکت کردند

به گزارش خبر گزاری پانا ،به نقل روابط عمومی کمیته امدادحجت‌الاسلام ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی در این مراسم با تبریک فرارسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س) و روز زن، گفت: امروز روز عطا و هدیه الهی به پیامبر اکرم (ص) است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با تأکید بر اینکه خانوارها باید سیره ائمه (ع) را الگوی خود قرار دهند تا ازدواج جوانان به تعویق نیفتد، افزود: رواج ازدواج آسان به‌عنوان یک کار فرهنگی و همچنین الگودهی برای ازدواج‌ به‌موقع، مهم‌ترین اهداف برگزاری این مراسم است.

وی تأکید کرد: تمامی سازمان‌ها باید با گسترش همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط، زمینه برگزاری این نوع جشن‌ها را برای ترویج ازدواج آسان فراهم کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه قرآن فلسفه زندگی مشترک را آرامش بیان فرموده است،ادامه داد: هدف از ازدواج رسیدن به سکون و سلامت روحی و اجتماعی جوانان است.

وی در ادامه به حضور زوج‌های جوان در این جشن اشاره کرد و ادامه داد: این جشن در سال‌های آینده به‌صورت بزرگ‌تر و با حضور همه زوج‌ها و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

جت الاسلام یعقوبی با تأکید بر دوستی و محبت بین زوج‌ها، یادآور شد: باید تمامی زوج‌ها فضای خانه را فضای تکریم قرار دهند و یار و غمخوار و دلسوز یکدیگر باشند.

شایسته ذکر است: در این مراسم ده کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات و ده‌ها جایزه ارزنده دیگر به زوج‌های شرکت‌کننده در این جشن اهدا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار