مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی خبرداد:

از بین بردن دغدغه های اجتماعی و اقتصادی جوانان ، شاخصه اصلی مجمع

بیرجند(پانا)-مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بین مردم و زوج های جوان عادات غلطی در خصوص ازدواج وجود دارد، گفت: در این مجمع به دنبال این هستیم که این سنت های غلط را از بین ببریم تا بتوانیم ازدواج آسان را در بین جوانان رواج دهیم و مشکل اشتغال و مسکن را برای آنان رفع کنیم.

کد مطلب: ۸۴۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
از بین بردن دغدغه های اجتماعی و اقتصادی جوانان ، شاخصه اصلی مجمع

محمد رضا نخعی پور مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از تاریخ 22 مرداد سال جاری و با اخذ پروانه فعالیت این مجمع به شماره 499 ، کار مجمع به طور رسمی آغازشد ولی برنامه های آموزشی در طول چند سال گذشته به همت کارشناسان ازدواج، به طور غیر رسمی برگزار شده است.

نخعی پور ادامه داد: یکی از مشکلاتی که باعث شد آغاز فعالیت این مجمع به طور رسمی با تاخیر صورت گیرد، سخت گیری های مسئولین در صدور مجوز بود که امیدواریم این سخت گیری ها کمتر شود تا مشکلات سازمان های مردم نهاد و تشکلات عام المنفعه ، کمتر شود.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی گفت:یکی از رویکرد های مهم این مجمع ،آموزش و فرهنگ سازی ازدواج آسان در بین جوانان است که با این کار ، بنیان خانواده ها استحکام بخشیده شده و نیز آمار طلاق می تواند کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در بین مردم و زوج های جوان عادات غلطی در خصوص ازدواج وجود دارد، گفت: در این مجمع به دنبال این هستیم که این سنت های غلط را از بین ببریم تا بتوانیم ازدواج آسان را در بین جوانان رواج دهیم.

نخعی پور تصریح کرد: در بحث موارد اقتصادی ، در صدد این هستیم تا مجتمعی متشکل از آپارتمان را برای جوانان احداث کنیم تا جوانان کم بضاعت ، 2 سال ابتدایی زندگی خود را در این مساکن بگذرانند و در ابتدای زندگی دغدغه مسکن را نداشته باشند.

مدیر عامل مجمع خیرین ازدواج آسان خراسان جنوبی اظهار کرد: قصد رایزنی و توافق با سازمان فنی و حرفه ای را داریم تا آموزش مشاغل را به جوانان ارائه کنیم و بتوانیم مشکل اشتغال این جوانان را نیز برطرف کنیم.

وی ادامه داد: قصد همکاری با سازمان ها ، سمن ها و نهادهای مرتبط با ازدواج را داریم تا بتوانیم مجمع عالی خانواده را ایجاد و از ظرفیت های مساجد استان با همکاری اداره تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه استفاده کنیم.

نخعی پور از ایجاد کمپین مردمی این مجمع خبر داد و ادامه داد: با همکاری آموزش و پرورش و دانشگاه ها ، آموزش هایی را برای دانش آموزان ، معلمان و دانشجویان صورت دهیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار