انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از بی توجهی خانواده ها به برنامه های اوقات فراغت نوجوانان

ارتباط خانه و مدرسه لازمه پیشرفت دانش آموزان است

تبریز (پانا)-نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: مشورت میان والدین و دست اندرکارن مدرسه از شروط لازم برای پیشرفت دانش آموزان است.

کد مطلب: ۸۳۶۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از بی توجهی خانواده ها به برنامه های اوقات فراغت نوجوانان

حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم درهمایش طرح تابستانی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از توجه خانواده ها به دانش آموزان بیان کرد: والدین می بایستی به برنامه های کودکان اهمیت دهند و آن ها را کنترل کنند.

وی افزود: مشورت میان والدین و دست اندرکارن مدرسه از شروط لازم برای پیشرفت دانش آموزان است.

امام جمعه تبریز با ابراز نگرانی از بی توجهی برخی خانواده ها به فعالیت های دانش آموزان در اوقات فراغت اظهار کرد: بی توجهی به نوجوانان، روحیه لطیف و احساسی آنان را از بین برده و از آن ها افرادی کینه جو می سازد.

آل هاشم، هدف اصلی دشمنان انقلاب اسلامی ایران را از بین بردن ایمان و اعتقادان دانش آموزان عنوان کرد و گفت: در این دوران نبرد نرم، نظارت بر دانش آموزان می بایستی بیش از پیش باشد.

وی ادامه داد: در جنگ سخت سنگر های دشمنان برای مردم قابل مشاهده بود اما در جنگ نرم دشمنان انقلاب با از بین بردن قبح کار های ناشایست سعی در از بین بردن ایمان و اعتقاد جوانان و نوجوانان این مرز و بوم به هر روش ممکن را دارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ارتباط میان خانواده و نوجوان را ضروری ترین عامل پیشرفت یک دانش آموز دانست و گفت: قطع شدن ارتباط کودکان با خانواده ها خطر ناک است.

آل هاشم در ادامه ضمن قدردانی از اتحادیه های اسلامی در خصوص پر کردن اوقات فراغت بیان کرد: اوقات فراغت دانش آموزان می بایستی همگام با آرمان های انقلاب اسلامی ایران و در مسیر تحقق آن ها پر شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار