دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور:

نقش فرهنگیان در روشن کردن ابعاد ماجرای اخیر بسیار مهم است

تبریز (پانا) - دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با اشاره به جریانات اخیر کشور، نقش فرهنگیان در روشن کردن ابعاد ماجرای اخیر را بسیار مهم دانست.

کد مطلب: ۱۳۱۳۹۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نقش فرهنگیان در روشن کردن ابعاد ماجرای اخیر بسیار مهم است

حسین تاریخی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه آذربایجان شرقی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت و کیفیت حضور دانش آموزان در حوادث اخیر گفت: قطعا فوت خانم امینی که یک هم وطن ما بود همه ما را متاثر کرد؛ اما شفاف است اتفاقات بعد از این جریان عادی نبود و قبل از اینکه کارشناسان نتایج کار کارشناسی را منتشر کنند یا پلیس دوربین های مداربسته را به دید همگان بگذراد برخی با شتابزدگی در نتیجه گیری، و همچنین نتیجه گیری سوگیرانه و اشتباه دست به اقدامات غیر قابل باوری در فضای غبارآلود رسانه‌ای زدند.

وی افزود: فضاسازی و مواجهه دشمن با این اتفاق، قطعا از سر دلسوزی و تاسف نیست و نباید وارد بازی رسانه ای دشمنان بشویم و این هجمه ها برای سو استفاده به منظور دستیابی به اهداف مدنظر خود است و در ادامه تحرکاتی اتفاق افتاد که زنجیر وار مسیری را طی کرد تا در نهایت منجر به آشوب و تخریب اموال عمومی شد که بلافاصله آحاد مردم راه خود را با آشوب گران جدا کردند.

تاریخی ادامه داد: متاسفانه در جریانات اخیر ما شاهد حضور برخی دانش آموزان بودیم،دانش آموزانی که قربانی فضای غبار آلود رسانه ای و دروغ های دشمنان بوده اند.

دبیر کل اتحادیه ضمن یادآوری این موضوع که در حق این نسل از دانش آموزان کم کاری شده است گفت: بعضی ها به دنبال این هستند که روی این نسل اسم بگذارند و یا این نسل را دور از عشق این وطن و انقلاب بدانند،بنده به صراحت عرض می‌کنم این نسل دهه هشتادی به مراتب انقلابی تر از کسانی است که ادعای انقلابی گری دارند، اینکه بعضی از اتفاقات اخیر به این نسل تعمیم داده شود، حرکت غیرمنصفانه ای است.

وی در رابطه با مواجهه نسل دهه هشتادی با فضای مجازی گفت :نوع برخورد این نسل با اینترنت و فضای مجازی به گونه ای است که این نسل بسیار راحت به تجهیزات و برنامه های ارتباطی جمعی دسترسی دارد و به شدت قدرتمند در این فضا فعالیت می‌کند و طبیعی است که هجمه و مانور دشمن بر موضوع خانم امینی، بر روی دانش آموزان این نسل کارساز تر باشد.

وی افزود: یقینا بعد از آرام شدن فضا و کنار رفتن فضای غبارآلود، و مشخص شدن حق از باطل دانش آموزان عزیز ما خود راه درست را پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: نقش فرهنگیان در روشن کردن ابعاد ماجرا بسیار مهم است و معلمان ما نقش زیادی در شکل گیری ذهن دانش آموزان ما دارند و امیداورم در مشکلات همچاره یار دانش آموزان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار