سرپرست آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، یک سازمان مهمی در بدنه آموزش و پرورش است

تبریز(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در نشست صمیمانه دانش آموزان با مسئولین اتحادیه انجمن اسلامی کشور، اتحادیه انجمن اای اسلامی را یک سازمانی تاثیرگذار در آموزش و پرورش دانست.

کد مطلب: ۱۳۹۴۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، یک سازمان مهمی در بدنه آموزش و پرورش است

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در رابطه مشارکت آموزش و پرورش با اتحادیه انجمن های اسلامی بیان کرد: ما همه جوره آماده همکاری با اتحادیه انجمن های اسلامی هستیم چرا که این اردوهای تربیتی، تشکیلاتی زمینه‌ای برای مهار جنگ نرم بوده چون این اردوها باعث بوجود آمدن افسراناست جنگ نرم است.

وی اضافه کرد: ما اعلام اماده کرده‌ایم که در اجرای برنامه‌های اتحادیه نهایت مشارکت را داشته باشیم چون باتوجه به این حجم از جنگ ترکیبی که با آن روبه رو هستیم ضرورت برنامه های فرهنگی و تربیتی کاملا روشن است.

او همچنین به دانش آموزان انجمنی گفت: شما دانش اموزان عزیز را به همفکری اگاهی و دست گیری از هم دعوت میکنم و امیدوارم در کنار یکدیگر برای سر بلندی کشور عزیزمان جمهوری اسلامی ایران گام بردارید این اردو در جهت ایجاد امادگی لازم در ابعاد مختلف مهارتی تشکیلاتی و معرفتی برگزار میشود و امیدوارم از این فرصت نهایت بهره را ببرید.

دانش آموز خبرنگار: ملینا موسوی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار