در آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز پسران

تنها راه رسیدن انسان به سعادت و آرامش رسیدن و زدودن همه ناملایمات قرآن است

مشهد(پانا)- معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در آیین اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز تنها راه رسیدن انسان به سعادت و آرامش و زدودن ناملایمات را قرآن دانست و تاکید کرد یکی از برترین ویژگی‌های قرآن که در خود قرآن نیز آمده است خیر مستمر و مداومی است که نصیب جامعه می شود.

کد مطلب: ۸۳۵۰۹۰
لینک کوتاه کپی شد
تنها راه رسیدن انسان به سعادت و آرامش رسیدن و زدودن همه ناملایمات قرآن است

علیرضا کاظمی در مراسم اختتامیه سی و ششمین دوره مسابقات کشوری قرآن عترت و نماز اظهار کرد: تنها راه رسیدن انسان به سعادت و آرامش رسیدن و زدودن همه ناملایمات قرآن است.
وی در ادامه شفای دردهای درونی و نازل شدن برکات و رحمات خداوند متعال را دو رسالت مهم نزول قرآن دانست و افزود: یکی از برترین ویژگی های قرآن که در خود قرآن نیز آمده است خیر مستمر و مداومی است که نصیب جامعه می شود.
کاظمی در مورد تدبر در آیات قرآن گفت: تدبر و تعمق در آیات نورانی الهی نعمت و فضیلتی است که نصیب بندگان خاص خداوند می گردد و شرکت کنندگان در این مسابقات به عنوان نخبگان بخش پژوهشی قرآن صاحب تفکر و تدبر در آیات کریمه قرآن هستند و لذا از این جهت بی شک برگزیده هستند و لذا انتظار از همه دانش آموزان قرآنی این است که مبلغ قرآن و مفاهیم روشن آن باشند.

در ابتدای این مزاسم محمد رضا مسیب زاده مدیر کل قرآن،عترت وزارت آموزش و پرورش ضمن تقدیر از میزبانی شایسته استان خراسان رضوی در این دوره از رقابت ها خاطر نشان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت های قرآنی در پیشانی همه امور است و جمعیت دانش آموزی حاضر در این دوره از رقابت ها نیز نماینده 7 میلیون دانش آموز شرکت کننده در مسابقات قرآن در سطح مدارس و مناطق هستند.
قابل ذکر است سی و ششمین دوره مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزان پسر برگزیده سراسر کشور امروز با معرفی رتبه های برتر در پنج رشته تفسیر، احکام، انشای نماز، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه در مشهد به پایان رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار