تعامل میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه می‌تواند امکان استفاده از ظرفیت های متقابل دو نهاد را فراهم آورد

مشهد(پانا) مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در آیین افتتاحیه دوره آموزشی ویژه طلاب وظیفه در آموزش و پرورش: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش شکل گرفته که این تعامل می‌تواند امکان استفاده از ظرفیت های متقابل دو نهاد را فراهم آورد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۶۳
لینک کوتاه کپی شد
تعامل میان آموزش و پرورش و حوزه علمیه می‌تواند امکان استفاده از ظرفیت های متقابل دو نهاد را فراهم آورد

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: خوشبختانه ارتباط و تعامل خوبی میان حوزه علمیه و آموزش و پرورش شکل گرفته که این تعامل می‌تواند امکان استفاده از ظرفیت های متقابل دو نهاد را فراهم آورد.
وی در ادامه افزورد: عملکرد و جایگاه روحانیت در جامعه محدود به ترویج دین نیست بلکه تحقیق در حوزه علوم دینی و تعمیق و نهادینه سازی ارزش های دینی در اجتماع نیز از جمله این عملکرد هاست.

خدابنده تشریح کرد: بحث تهذیب اخلاق،ترویج فرهنگ دینی ،حق طلبی و مبارزه با ظلم و همچنین روشنگری و جلب اعتماد نسبت به مسائل دینی از جمله مواردی است که روحانیون و طلاب از کارکرد بالایی در این زمینه برخوردارند .

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: همه باید تلاش کنیم بستر لازم برای تحقق سه خواسته مهم مقام معظم رهبری از جوانان و نوجوانان فراهم گردد و روحانیون وظیفه نیز در سطح آموزش و پرورش باید زمینه هدایت دینی هدایت فکری و هدایت سیاسی دانش آموزان را فراهم سازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار