داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز :

هر کدام از دانش آموزان قرآنی باید سفیران نور باشند

مشهد(پانا) - داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش صحیفه سجادیه گفت: تاثیری که رفیق بر روی رفیق می گذارد به تدریج از تاثیر مربی و معلم بیشتره ارتباط عاطفی که در این بین برقراره می تواند تاثیر گذار باید که اندیشه ی یک رفیق به رفیق دیگرش منتقل بشود و به نوعی سفیران نور باشند.

کد مطلب: ۸۳۴۸۳۸
لینک کوتاه کپی شد
هر کدام از دانش آموزان قرآنی باید سفیران نور باشند

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد سجادی داور رشته صحیفه سجادیه گفت: باید در حوزه صحیفه سجادیه دانش آموزان با فرد متخصص آشنا شوند تا بتوانند گام محکم تری در جهت نشر صحیفه سجادیه بردارند و همچنین بستر رشدی برای خودشان ایجاد کنند.
داور رشته صحیفه سجادیه تشریح کرد: این مسابقات کمک فراوانی می کند تا جوانان و دانش آموزان در مسیر اخلاقی و معنوی قرار بگیرند و به نوعی یک راه رشد و تعالی در این مسابقات برای دانش آموزان قرار داده شده است و ما باید کمک بکنیم تا معنویات را به منصه ظهور در بیاوریم.
وی با توجه به اهمیت پرورش دانش آموزان به همراه آموزش آنها بیان کرد: در حوزه ی استانی باید دانش آموزان را پرورش بدهیم و زمانی که به بخش کشوری رسیدند نباید به یک مسابقه بسنده کنیم بلکه دوره های آموزشی هم برای اینها ایجاد بکنیم.
سید احمد سجادی در ادامه تاکید کرد: تاثیری که رفیق بر روی رفیق می گذارد به تدریج از تاثیر مربی و معلم بیشتره ارتباط عاطفی که در این بین برقراره می تواند تاثیر گذار باید که اندیشه ی یک رفیق به رفیق دیگرش منتقل بشود و به نوعی سفیران نور باشند.
وی ادامه داد و گفت: ما باید دانش آموزان ما را به این سمت سوق دهیم که این معارف را با دیگر هم سن و سال های خودشان رد و بدل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار