امام جمعه اسلامشهر:

جمعی در داخل با بی‌ثبات کردن بازار ارز و سکه وضربه به اقتصاد کشور، آب به آسیاب دشمن نریزند

اسلامشهر (پانا)-امام‌جمعه اسلامشهر گفت: کسانی که در داخل با بی‌ثبات کردن بازار ارز و سکه به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند، عوامل دشمن هستندو ما اکنون در حال جنگ با دشمن هستیم وباید همه در این جنگ دست‌به‌دست هم دهند.

کد مطلب: ۸۳۵۰۹۲
لینک کوتاه کپی شد
جمعی در داخل با بی‌ثبات کردن بازار ارز و سکه  وضربه به اقتصاد کشور، آب به آسیاب دشمن نریزند

حجت‌الاسلام محمدعلی نوروزی در خطبه‌های نماز جمعه پانزدهم تیر97 در مصلی اسلامشهر با توصیه همگان به رعایت تقوا به سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) اشاره و اظهار کرد: نام ایشان جعفر، لقب حضرت ،صادق آل محمد و کنیه ایشان اباعبدالله است،پدر بزرگوارشان امام محمدباقر و مادرش مکرمه‌شان فاطمه دختر قاسم بن محمدبن ابوبکر از زنان بافضیلت زمان خود بود.

وی در ادامه بیان کرد: امام صادق (ع) باوجوداینکه به‌سختی زندگی می‌کردند ،توانستند ۴ هزار نفر محدث، فقیه و دانشمند با اسم و رسم و شخصیت تربیت کنند.

حجت الاسلام نوروزی با اشاره به تحریم اقتصادی به‌عنوان حربه و سلاح دشمنان اسلام از صدر تاریخ اسلام تاکنون تاکید کرد: یکی از سلاح‌ها و حربه‌های در طول تاریخ و حتی پیش از اسلام در زمان انبیای الهی محاصره اقتصادی بود ومشرکین به مؤمنان گرسنگی و تشنگی میدادندو آب و راه ورود غذا را بروی آنان می‌بستند تا تسلیم شوند.

خطیب نماز جمعه اسلامشهربا اشاره به اینکه ایران درشدیدترین دوره تحریم‌هاقرار دارد،تصریح کرد: رئیس‌جمهور آمریکا نیز گفته بود کاری می‌کند که ایران نتواند قطره‌ای نفت صادر کند و پاسخ او را رئیس‌جمهور دادند که اگر قرار باشد نفت ایران صادر نشود نفت منطقه صادر نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهربا تأکید بر لزوم هوشیاری در زمان کنونی افزود: کسانی که در داخل با بی‌ثبات کردن بازار ارز و سکه به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند عوامل دشمن هستند، ما اکنون در حال جنگ با دشمن هستیم وباید همه در این جنگ دست‌به‌دست هم دهند همان‌طوری که درهشت سال دفاع مقدس همه کمک می‌کردند ونباید عده‌ای به دشمن کمک کنند و آب به آسیاب دشمن بریزندو امیدواریم همه باهم در این جنگ نابرابر اقتصادی و تحریم شدید با صبر و مقامت و تقوا دشمن را به‌زانو درخواهیم آوریم.

/خبرنگار:سمیه محمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار