درجلسه کارگروه های سی گانه آموزش و پرورش نیشابور عنوان شد:

تصمیمات بزرگ باید توسط انسان های بزرگ گرفته شود

در راستای کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، اولین جلسه کارگروه های سی گانه آموزش و پرورش نیشابور در سالن جلسات مرکز آموزشی رفاهی شماره 3 فرهنگیان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
تصمیمات بزرگ باید توسط انسان های بزرگ گرفته شود

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، مسئول کارگروه های سی گانه، کشف استعدادها و توانمندی ها را هدف مشترک تمامی کارگروه ها عنوان کرد.
محمد علی سلیمی افزود: تعداد کارگروه ها نشان از وسعت کار است و ما باید کمک کنیم تا زمینه پیشگیری از آسیب ها شکل بگیرد.
وی ادامه داد: دبیران کارگروه ها باید برای هر کارگروه، ده زیر گروه را شکل داده و مسائل مربوط به حوزه خود را مورد بررسی قرار دهند.
ماباید در ابتدا چالش ها را جمع بندی کنیم و سپس برای آنها طرح و برنامه ارائه دهیم.
اعتماد به نفس، تقویت مهارت های فنی و چابکی سازمان را می توان از مزیت های چالش ها نام برد اما چالش های دارای معایب بسیار نیز هست که باید با خرد جمعی به رفع آنها بپردازیم و در گام اول به شناسایی آن چالش ها بپردازیم.
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیز در این جلسه گفت: آسیبی که ما از سوء مدیریت در آموزش و پرورش مواجه شدیم حتی از تحریم ها سنگین تر بوده است.
حسین مهرابادی افزود: برای تصمیمات بزرگ باید از کارشناسان بزرگ نظر خواهی کرد، من امروز با حضور شما دبیران کارگروه ها که سرمایه های نیشابور در رشته های مختلف هستید، احساس بزرگی کردم.
متاسفانه با طرح های نامناسب در طول سالیان گذشته برای آموزش و پرورش سر بزرگ و بدن ضعیف تراشیده اند که امروز ما تلاش داریم با خرد جمعی و استفاده از تجربیات شما بزرگان، اتفاقات خوبی را در این مدیریت رقم زنیم.
وی ادامه داد: امروز آموزش و پرورش تنهاست و شما نخبگان و صاحب نظران باید کمک کنید تا این جامعه بزرگ هدف، همواره در جایگاه رفیع خود دیده شود.
امروز در آموزش و پرورش، حافظه محوری رد شده و فعالیت ها باید از مغزورزی به دست ورزی منتقل شود و در واقع پژوهش محوری و اقدام پژوهی در اولویت امور قرار گیرد.
این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جایگاه آموزش و پرورش به عنوان مرجع علمی و مرجع فکری جامعه باید در بالاترین سطح هرجامعه قرار گیرد که رشد و ارتقای هر جامعه مرهون رشد آموزش و پرورش آن جامعه است.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور در پایان کارگروه ها را به پنج کمیته کلی آموزشی، پرورشی و تربیت بدنی، مالی، پژوهشی و هماهنگی تقسیم کرد و مقرر شد دبیران کارگروه های سی گانه، اعضای زیر گروه ها را مشخص و برنامه های خود را در روز های آتی ارائه دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار