معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خبر داد:

 سالم سازی سیستم ها مزیت اصلی طرح سیماک

بیرجند (پانا) - معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه باید دولت الکترونیک در سطح ادارات اجرایی شود، گفت: طرح سیماک جزء طرح هایی است که در پاسخگویی به افراد شفاف سازی را انجام می دهد و نیز با استفاده از این سامانه ، امنیت اطلاعات افراد نیز تامین می شود.

کد مطلب: ۸۳۲۷۶۰
لینک کوتاه کپی شد
 سالم سازی سیستم ها مزیت اصلی طرح سیماک

سید مجتبی علوی مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی در مراسم افتتاح کارگاه های آموزشی طرح سیماک در خراسان جنوبی، با اشاره به اینکه باید برای موفق بودن طرح ها ، روشن گری صورت گیرد و افراد با جوانب مختلف آشنا شوند، گفت: از آنجایی که ثبت اطلاعات املاک افراد مربوط به یک قوه دیگر است، باید به نوعی عمل شود که اطلاعات مردم افشا نشود.

علوی مقدم گفت : طرح سیماک جزء طرح هایی است که در پاسخگویی به افراد شفاف سازی را انجام می دهد و نیز با استفاده از این سامانه ، امنیت اطلاعات افراد نیز تامین می شود.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مشکلاتی از قبیل مراجعه چندین باره افراد به ادارات ، ابطال کاغذ و افزایش حجم فیزیکی پرونده ها که با سنتی بودن اخذ مجوزها وجود دارد، با استفاده از این طرح که 28 دستگاه را به یک سامانه واحد تبدیل می کند، رفع می شود.

وی افزود: باید توجه داشته باشیم که با راه اندازی این چنین سامانه هایی ، اموری که مربوط به معیشت و اشتغال افراد است ، آسیب نبیند و افراد بتوانند بدون مشکل کار خود را انجام دهند.

علوی مقدم گفت: استفاده از چنین طرح هایی میتواند جلوی بسیاری از آسیبها از جمله سوء استفاده در زمین ها را بگیرد و نیز در وقت و انرژی افراد نیز صرفه جویی کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در پایان گفت: راه اندازی چنین سیستم هایی منوط به برآورده کردن نیازهای مالی و همکاری بین دستگاه هاست که اگر چنین نباشد ، این طرح ها با شکست مواجه می شوند و نیز جهت اطلاع رسانی به مردم ، رسانه ها می توانند نقش مهمی را ایفا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار