ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ نکونام در اندیشه صدرنشینی

تهران (پانا) - تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان فولادخوزستان است.

کد مطلب: ۱۴۷۴۴۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ترکیب احتمالی استقلال مقابل فولاد؛ نکونام در اندیشه صدرنشینی

دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولادخوزستان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ۲۴ اردیبهشت، از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

شرایط دو تیم کاملاً متفاوت است. آبی‌پوشان پایتخت با رقیب سنتی خود در کورس قهرمانی قرار دارند و با توجه به برتری پرسپولیس مقابل هوادار این تیم، با اختلاف ۲ امتیاز در صدر جدول قرار دارد وشاگردان جواد نکونام برای پس گرفتن صدر جدول به ۳ امتیاز کامل این دیدار احتیاج دارند. استقلال با برتری دقایق پایانی مقابل ذوب‌آهن پا به این دیدار میگذارد.

در مقابل فولاد خوزستان با عبدالله ویسی اصلا شرایط خوبی ندارند و برای بقا در لیگ‌برتر می‌جنگند، فولادی‌ها هفته گذشته در خانه مقابل تراکتور مغلوب شدند و حالا با ۲۲ امتیاز در رتبه پانزده جدول قرار دارند و اگر می‌خواهند فصل بعد در لیگ برتر بازی کنند باید ورزشگاه آزادی را با امتیاز ترک کنند.

این تیم با ۱۶ گل زده ضعیف‌ترین خط حمله لیگ را در اختیار دارد و باید مقابل استقلالی قرار بگیرد که تا به اینجا فصل فقط ۱۵ گل دریافت کرده و بعد از پرسپولیس بهترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد. فولادی‌ها در ۵ هفته اخیر تنها موفق به کسب ۲ امتیاز شده‌اند و اصلا شرایط ندارند. این تیم آخرین‌بار ۱۰ سال پیش موفق شد با تک گل سروش رفیعی استقلال را در آزادی مغلوب کند.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با تساوی بدون گل به پایان رسید و این نتیجه تا حدودی هواداران این تیم را برای ایمن دیدار امیدوار می‌کند، اما قطعا هر بازی شرایط خودش را دارد.

استقلال به غیر از مهدی مهدی پور و کوین یامگا که به دلیل مصدومیت این فصل را از دست داده اند، ۲ بازیکن اصلی خود را نیز به دلیل محرومیت در اختیار ندارد. روزبه چشمی و صالح حردانی در دیدار قبلی استقلال مقابل ذوب‌آهن با دریافت کارت زرد از حضور در این دیدار محروم شدند.

با این تفاسیر به نظر می‌رسد نکونام استقلال را با آرایش ۲-۳-۵ روانه میدان می‌کند. کاپیتان حسین حسینی بعد از اینکه نتوانست در هفته قبل دروازه استقلال را بسته نگه دارد در این دیدار انگیزه بالایی برای ثبت پانزدهمین کلین‌شیت فصل خود دارد.

رافائل سیلوا، حسین مرادمند و آرمین سهرابیان ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. در غیاب صالح حردانی، میلاد فخرالدینی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. زبیر نیک نفس، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو ۱۱ بازیکن منتخب نکونام برای این دیدار را تکمیل می‌کنند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، میلاد فخرالدینی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار