مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان :

بیش از 85 پایگاه اوقات فراغت تشکیلاتی دراستان اصفهان برگزار می شود

اصفهان (پانا) - مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از برگزاری بیش از 85 پایگاه اوقات فراغت با رویکرد آموزش مهارت های تشکیلاتی در مناطق و نواحی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۷۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 85 پایگاه اوقات فراغت تشکیلاتی دراستان اصفهان برگزار می شود

عباس زهیری در جلسه ستاد اوقات فراغت تابستان 97 سازمان دانش آموزی استان گفت: با توجه به ضرورت افزایش و گسترش پایگاههای اوقات تابستانی و استفاده بهینه و بیشتر از فضاهای تربیتی و آموزشی در ایام تعطیلات تابستانی، و اهمیت گنجاندن آموزشهای مهارتی در امر تربیت اجتماعی دانش آموزان به عنوان مأموریت اصلی سازمان دانش آموزی بیش از 85 پایگاه اوقات فراغت با رویکرد آموزش مهارت های تشکیلاتی در مناطق و نواحی 41 گانه و مرکز استان اصفهان برگزار می شود.
وی بیان کرد: در همین راستا شیوه نامه اجرایی برگزاری پایگاه های اوقات فراغت سازمان دانش آموزی در سال 1397 به کلیه منطق و نواحی و شهرستان های استان ارسال گردید.

زهیری در ادامه گفت : سازمان دانش آموزی در نظر دارد در این پایگاهها، علاوه بر آموزش مهارت های عمومی و پرکردن بهینه اوقات فراغت دانش آموزان مانند دیگر پایگاههای تابستانی ، با یاری گرفتن از مربیان آموزش دیده تشکیلاتی مناطق و نواحی استان و بهره گیری از فضاهای تربیتی در مناطق، نسبت به آموزش مهارت های تشکیلاتی (مهارت های تخصصی تشکیلات و مهارت های اجتماعی) به دانش آموزان اهتمام ورزد.
زهیری با اشاره به اهمیت تربیت اجتماعی دانش آموزان گفت: بدیهی است انتقال مهارت های تشکیلاتی به دانش آموزان، نقش به سزایی در تربیت اجتماعی، شکوفایی خلاقیت ها و استعدادها و پرکردن اوقات فراغت این عزیزان داشته و اثرگذاری بالایی در کاهش ناهنجاری های اجتماعی در جامعه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت سازمان دانش آموزی مناطق و نواحی و شهرستان ها و بهره گیری از مدرسین و مربیان آموزش دیده تشکل پیشتازان سازمان دانش آموزی و مشارکت خانواده ها این برنامه ها اجرا می شود.
مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان به اهمیت استمرار تعلیم و تربیت در طول ایام تابستان اشاره کرد و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در ایام تعطیلی مدارس با همکاری خانواده ها ،تربیت اجتماعی ، انتقال مهارت های تشکیلاتی به دانش آموزان و گسترش اثرگذاری این آموزش ها در بطن جامعه، آموزش حفظ محیط زیست، کاهش آسیب های اجتماعی و فضای مجازی از اهداف مهم این برنامه است.
زهیری گفت: تاریخ برگزاری این کلاسها از اول تیرماه لغایت 31 مرداد 1397 است، که دانش آموزان علاقمند به شرکت در این کلاسها میتوانند جهت ثبت نام به سازمان دانش آموزی ناحیه، شهرستان و منطقه محل سکونت خود مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار