معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان: آسیب‌های اجتماعی با پُر کردن اوقات فراغت جوانان قابل پیشگیری است

خرم آباد ( پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان گفت:آسیب‌های اجتماعی با پُر کردن اوقات فراغت جوانان قابل پیشگیری است، لذا می‎طلبد سند جامع مربوط به اوقات فراغت تنظیم و وظایف دستگاه‌ها مشخص شود.

کد مطلب: ۸۲۶۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان: آسیب‌های اجتماعی با پُر کردن اوقات فراغت جوانان قابل پیشگیری است

فرید بهرامی با اشاره به اجرای برنامه‌های اوقات فراغت دانش‎آموزان در ۴۵۰ مرکز، اشاره کردو افزود:برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش لرستان بعد از اتمام فصل امتحانات دانش‌آموزان آغاز می شود.

وی افزود: آموزش و پرورش نیز سعی کرده در راستای وظایف خود کلاس‌ها و فعالیت‌های ارزان قیمت، ساده و سهل‌الوصول برگزار کند و درحال حاضر نیز طراحی پوستر آن انجام شده و بعد امتحانات این کلاس‌ها فعال می‌شوند.
وی تصریح کرد: سال گذشته ۳۹ هزار و ۱۶۹ نفر تحت پوشش کلاس‌های اوقات فراغت قرار دادیم ‌و پیش‌بینی می‌شود که امسال تا ۵۰ هزار نفر تحت پوشش قرار گیرند.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به 558 آموزشگاه در مناطق پُرخطر و کم‌خطر افزود: این مدارس باید تجهیز شوند و دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار دهیم.
بهرامی با اشاره به اجرای موفق طرح هجرت توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، اظهارکرد: طی این طرح دانش‌آموزان مهارت‌آموزی و حرفه‌آموزی می‌کنند و به کمک دانش‌آموزان دوره دیده در این طرح در ۸۹۶ آموزشگاه طرح حیات پویا را انجام دادیم.
بهرامی افزود: طرح دادرس هلال احمر نیز یک طرح موفق دیگر است که در حال انجام بوده و اگر بتوان این‌طرح را در تمام مدارس حاشیه‌ای نیز‌ گسترش داد اقدام خیلی خوبی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار