رئیس آموزش و پرورش کلاترزان : رشد و ارتقای مهارت دانش آموزان با غنی سازی اوقات فراغت آنان ارتباط مستقیم دارد

شویشه/سنندج (پانا) - رئیس آموزش و پرورش کلاترزان در جمع مدیران مدارس منطقه گفت: رشد و ارتقای مهارت های دانش آموزان با غنی سازی اوقات فراغت آنان ارتباط مستقیم دارد.

کد مطلب: ۸۲۶۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس آموزش و پرورش کلاترزان : رشد و ارتقای مهارت دانش آموزان با غنی سازی اوقات فراغت آنان ارتباط مستقیم دارد

با حضور رئیس آموزش و پرورش، معاونین، کارشناسان و مدیران مدارس، جلسه هم اندیشی مدیران هر سه دوره آموزشی در نمازخانه دبیرستان 12 فروردین شهر شویشه برگزار شد.

در این نشست ناصر شفیعی، رئیس آموزش و پرورش کلاترزان ضمن تجلیل از تلاش های یک ساله مدیران در حوزه های مختلف و با اشاره به در پیش بودن تعطیلات دانش آموزان در فصل تابستان گفت: رشد و ارتقای مهارت های دانش آموزان با غنی سازی اوقات فراغت آنان ارتباط مستقیم دارد.

وی با اشاره به لزوم نظم و انضباط مدیران در پاسخگوئی به مکاتبات اداری، اهمیت دادن به این مهم را در ارتقای برنامه های پیش رو در آموزش و پرورش منطقه مهم دانست و خواستار جوابگوئی به موقع مدیران به نامه های ارسالی شد.

شفیعی با اشاره به فصل امتحانات، تدارک محیطی مناسب و دور از استرس های محیطی برای دانش آموزان را یک ضرورت بیان کرد و از مدیران خواست با اهتمام در این مورد، زمینه برگزاری امتحاناتی موفقیت آمیز و با کیفیت را فراهم کنند.

در ادامه این جلسه سرپرست معاون پرورشی و تربیت بدنی و معاون آموزشی به ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده و در دست اقدام و همچنین میزان انتظارات هر حوزه از مدیران مدارس را بیان و تشریح کردند.

در پایان نیز مدیران مدارس با طرح دیدگاه های خود در مباحث مطرح شده مشارکت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار