با تامین اعتبارات ملی و استانی؛

ایستگاه پایش آلودگی هوا در مرکز شهر اردبیل نصب می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل از نصب ایستگاه پایش آلودگی هوا در مرکز شهر اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۸۲۶۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ایستگاه پایش آلودگی هوا در مرکز شهر اردبیل نصب می‌شود

علی نواداد در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی با اشاره به اهمیت اطلاعات پایش آلودگی هوا و اطلاع رسانی به موقع و تاثیر آن در سلامت شهروندان، بر تامین اعتبار مورد نیاز این ایستگاه از محل اعتبارات منابع ملی تاکید کرد .

وی اضافه کرد: برای تکمیل و راه اندازی ایستگاه پایش آلودگی هوا در مرکز شهر اردبیل از اعتبارات استانی نیز هزینه خواهد شد .
معاون استاندار اردبیل با اشاره به بیماری های متعدد دام و طیور و تهدید سلامت مردم، بر نظارت بیشتر به کشتارگاه ها و رعایت مسایل بهداشتی و پیشگیری از شیوع بیماری تاکید کرد .
نواداد ادامه داد: باید هشدارها و اطلاع رسانی لازم در خصوص فروش دام زنده، عدم مصرف گوشت به محض ذبح، پرهیز از خرید گوشت از مراکز غیرمجاز و گوشت دام های ذبح شده خارج از کشتارگاه و بدون نظارت صورت گیرد .
وی با بیان اینکه استان اردبیل یکی از قطب های تولید گوشت قرمز مرغوب و با کیفیت در کشور است، متذکر شد: نباید اجازه داد تا عده ای سودجو با کشتارهای غیراصولی و غیربهداشتی به این اصل لطمه بزنند .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل تامین سلامت و امنیت غذایی مردم را مهمترین وظیفه دانست یادآور شد: در این خصوص با افراد خاطی و سودجو برخورد قاطع خواهد شد .
نواداد کشتارگاه صنعتی اردبیل را ظرفیت قابل قبول برای ذبح بهداشتی دام و طیور دانست و خواستار بازسازی و تامین شاخص های بهداشتی کشتارگاه های دام از سوی شهرداری ها شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار