مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی معرفی شدند

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی پس از برگزاری مراحل آموزشگاهی و منطقه ای برگزیده شدند.

کد مطلب: ۸۲۳۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزیدگان جشنواره نوجوان خوارزمی معرفی شدند

محمد تقی زاده با بیان اینکه این جشنواره در 6 محور برگزار شد، اضافه کرد: در راستای اجرای برنامه کشوری جشنواره نوجوان خوارزمی، پس از برگزاری مراحل آموزشگاهی و منطقه ای، گروه ها و نفرات برتر این جشنواره در مرحله استانی به رقابت پرداختند.

وی با اشاره به اینکه نتایج رتبه های اول تا سوم این جشنواره اعلام شده است، اظهار کرد: در محور کارآفرینی و بازارچه ها رتبه اول به شهرستان دزفول و ناحیه 1 اهواز رسید . همچنین در محورهای پژوهش و تحقیق و زبان و ادبیات فارسی به ترتیب ناحیه 2 اهواز و شهرستان شوش در جایگاه نخست قرار گرفتند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: شهرستان بهبهان و ناحیه 4 اهواز نیز در محورهای دست سازه ها و فعالیت های آزمایشگاهی در استان به رتبه اول دست پیدا کردند.مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان همچنین گفت: در محور ایفای نقش زبان انگلیسی نیز ناحیه 2 و 3 اهواز وشهرستان های بهبهان و شوش رتبه برتر را به دست آوردند.

تقی زاده بیان کرد: در راستای ایجاد انگیزه برای مناطق کمتر برخوردار گروه های داوری هر محور، یک گروه را نیز به عنوان گروه منتخب معرفی کردند.210 هزار دانش آموز در چهارمین جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کنند.

گفتنی است دانش آموزان خوزستانی در سال گذشته موفق به کسب عنوان اولی، سه عنوان دومی و یک عنوان سومی در مرحله کشوری این جشنواره شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار