هوا بارانی می‌شود

تهران (پانا) - سازمان هواشناسی اعلام کرد طی امروز و فردا هوا در اکثر مناطق کشور بارانی است و در مناطق وسیعی از کشور رگبار و رعدوبرق و وزش شدید باد پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۸۲۲۲۶۰
لینک کوتاه کپی شد
هوا بارانی می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، احد وظیفه مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز سامانه بارشی در نواحی مرکزی، دامنه های جنوبی البرز، سواحل دریای خزر، بخش های از شرق، شمال شرق، غرب، جنوب و جنوب شرقی کشور فعال است و سبب رگبار ورعدوبرق و وزش شدید باد می شود.

وی اضافه کرد: شدت بارش ها در اصفهان، لرستان، جنوب همدان، مرکزی، قم، نیمه غربی یزد، غرب مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، برخی مناطق خراسان جنوبی، جنوب سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان، سمنان، البرز، قزوین و تهران خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: فردا پنج شنبه فعالیت این سامانه بارشی در نواحی مرکزی شمال شرق، شرق و به صورت پراکنده در غرب کشور ادامه دارد و سبب رگبار و رعد و برق و وزش بادشدید موقتی می شود که شدت بارش ها در شهر تهران، نیمه غربی اصفهان، چهارمحال و بختیاری، شرق لرستان، جنوب همدان، نیمه غربی یزد و در برخی از مناطق خراسان رضوی و خراسان جنوبی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار