پیش‌بینی بارش‌های شدید در چند استان طی امروز و فردا

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش‌ها طی سه روز آینده، استان‌های پربارش را اعلام کرد و گفت شدت بارش برای فردا سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در خراسان شمالی و رضوی، ‌ برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، ‌ کردستان، مازندران و شمال شرق تهران پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۸۲۱۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی بارش‌های شدید در چند استان طی امروز و فردا

احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، ‌طی سه روز آینده رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در نیمه شمالی کشور پیش بینی می‌شود، گفت: طی سه روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی نیز بارش برف دور از انتظار نخواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: بارش پراکنده امروز در جنوب سیستان و بلوچستان و فردا سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت در ارتفاعات البرز مرکزی، ‌کرمان و هرمزگان پیش‌بینی می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین در روز چهارشنبه در شمال استان‌های سیستان و بلوچستان و کرمان بارش پراکنده باران خواهیم داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی یادآور شد: شدت بارش امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی و شمال خراسان جنوبی، زنجان، برخی نقاط استان‌های آذربایجان‌ شرقی و غربی، مرکزی و ارتفاعات البرز، سمنان، مازندان و تهران خواهد بود.

وی ادامه داد: شدت بارش برای روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه در خراسان شمالی و رضوی، ‌برخی نقاط استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، زنجان، کردستان، مازندران و شمال شرق تهران و در روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت در برخی نقاط استان‌های همدان، مرکزی، قم، یزد، شمال تهران و برخی نقاط خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده تدوام وزش باد شدید و گرد و خاک را در برخی نقاط شرق، جنوب شرق و جنوب و با شدت در نواحی مرکزی خواهیم داشت که سبب کاهش دید و کیفیت هوا می‌شود.

وظیفه درباره شرایط جوی تهران نیز گفت: فردا آسمان تهران کمی ابری، ‌همراه با وزش باد در بعداز ظهر افزایش ابر و افزایش باد، با بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۳ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار