فرماندار شهرقدس:

اگر به جایگاه معلمی به صورت ویژه توجه شود ،بسیاری از مشکلات معلمین حل می‌شود

شهر قدس (پانا) - فرماندار قدس در مراسم تجلیل از فرهنگیان شهر قدس گفت : اگر ما بخواهیم یک کشور توسعه یافته در اختیار داشته باشیم ،قطعا باید به جایگاه معلمی توجه ویژه ای داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۲۱۶۵۳
لینک کوتاه کپی شد
اگر به جایگاه معلمی به صورت ویژه توجه شود ،بسیاری از مشکلات معلمین حل می‌شود

در این مراسم گفت : اگر بخواهیم جامعه ای عاری از آسیب های اجتماعی و جامعه ای فرهیخته داشته باشیم ، ضرورت دارد که به ارتقاء جایگاه معلم توجه نماییم.

فرماندار شهرقدس تصریح کرد : معتقدم ، اگر به صورت جدی به جایگاه معلمی در سطوح پایین دست توجه می شد و هر شهرستانی به مسائل و مشکلات فرهنگیان منطقه خود رسیدگی می کرد ، بخشی از مشکلات آموزش و پرورش حل شده و جایگاه معلم مناسب تر می گردید.

رئیس ستاد تکریم مقام معلم شهر قدس به فرهنگیان این شهرستان وعده داد : از تمامی امکانات ، اختیارات و ابزارهای قانونی ، جهت رفع مشکلات فرهنگیان منطقه استفاده خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد ؛ خود و سایر نهادها ی مرتبط به وظایف خود در برابر جامعه فرهنگیان با دقت و اولویت بیشتری عمل نمایند.

فرماندار شهر قدس ،ضمن ادای احترام به شهدای فرهنگی و شهدای دانش آموز هشت سال دفاع مقدس گفت: امیدوارم که همه مسئولین شهرستان از جمله اینجانب بتوانیم به وظایف و مسئولیت هایی که به نفع فرهنگیان محترم و آموزش و پرورش است، به نحو احسن انجام دهیم.

/خبرنگار :معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار