فرماندار: ظرفیت های سرمایه گذاری آستارا در همایش ملی معرفی می شود

فرماندار بندر آستارا گفت: با برگزاری همایش ملی فرصت ها و محدودیت های سرمایه گذاری در آستارا، ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری این شهرستان در سطح ملی معرفی می شود.

کد مطلب: ۷۰۵۷۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز گیلان، یونس رنجکش افزود: آستارا با راه اندازی خط ریلی، در آستانه تحول بزرگ اقتصادی قرار دارد و برگزاری این همایش، ظرفیت های سرمایه گذاری داخلی و خارجی این شهرستان را معرفی خواهد کرد.
وی اضافه کرد: هرگونه سرمایه گذاری در این شهرستان در حوزه خدمات و تجارت، بازدهی بالایی دارد و سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی می توانند با حضور در آستارا از این موقعیت استفاده کنند.
وی خاطرنشان کرد: راه اندازی خط ریلی آستارا - آستارا، بندر چند منظوره، منطقه ویژه اقتصادی و مناطق گردشگری طبیعی نقش مهمی در تولید فرصت های سرمایه گذاری در این شهرستان دارند.
رنجکش با اشاره به اینکه مجوزهای برگزاری همایش ملی فرصت ها و چالش های سرمایه گذاری در آستارا از مراجع دانشگاهی اخذ شده ، تصریح کرد: این همایش 26 و 27 بهمن ماه جاری در این شهرستان برگزار خواهد شد و تاکنون 50 مقاله در هشت محور به دبیرخانه همایش ارسال شده است.
او ادامه داد: در این همایش با حضور چهره های علمی مطرح، فرصت های سرمایه گذاری و چالش‌های سرمایه‌گذاران در آستارا به صورت علمی بررسی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار