مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: معلمان تولید کنندگان عرصه فرهنگ هستند

بهارستان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش تکریم و بزرگداشت مقام معلم در ناحیه 2 بهارستان گفت: معلمان تولید کنندگان عرصه فرهنگ می باشند.

کد مطلب: ۸۱۸۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران: معلمان تولید کنندگان عرصه فرهنگ  هستند

عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و گرامیداشت یاد و خاطره معلمانی که در راه تعلیم و تربیت جوانان این کشور زحمت کشیدند، گفت: تولیدات قشر بزرگ فرهنگیان و معلمین جامعه ،تولیدات مقدسی است و در عصر جدید به عنوان سرمایه های فرهنگی کشور شناخته می شوند.

وی افزود: فرهنگیان در کنار روحانیت معظم حلقه اتصال حکومت بوده و ازشهیدان رجایی و باهنر به عنوان الگوی عملی تعلیم و تربیت باید یاد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، ادامه داد:تکلیفی که بر عهده ما می باشد با سایر تکالیف تفاوت دارد چرا که ما تعلیم و تربیت نسل جوان و تکمیل آموزه های دینی را برعهده داریم.

این مقام مسئول،نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه یک کشور و معلمان را باغبانان نیروی انسانی در کشور دانست و افزود:امروزه وزارت آموزش و پرورش سیاست مهارت محوری را جایگزین سیاست محفوظات محوری کرده است و عدم آموزش دقیق به فراخور زمان موجب گسترش آسیب های اجتماعی می شود.

فولادوند ،در پایان بر نهادینه کردن فرهنگ تکریم و بزرگداشت مقام معلم در بین دانش آموزان و جامعه تاکید کرد.

شایان ذکر است در این همایش از برگزیدگان منطقه ای،استانی و فرهنگیان بازنشسته و خانواده شهدا و ایثارگران تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار