به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم:

تجلیل از معلیمن برتر و خانواده شهدای فرهنگی شهرستان بیجار با حضور معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان

بیجار(پانا)- معاون پشتیبانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در مراسم تجلیل از معلیمن برتر شهرستان بیجار، سرمایه های ارزشمند هرکشور را نیروی انسانی آن ملت دانست.

کد مطلب: ۸۱۹۰۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از معلیمن برتر  و خانواده شهدای فرهنگی شهرستان بیجار با حضور معاونت پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش کردستان

مراسم تجلیل از معلمان برتر با حضور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل، رئیس اداره آمار وبودجه اداره کل، امام جمعه، فرماندار و جمعی از فرهنگیان و مسئولین شهرستان در مجتمع امیر نظام گروسی برگزار شد.

نطام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت این روز بزرگ اظهار داشت: معلم با همدلی موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان را فراهم می نماید چرا که سرمایه های ارزشمند هر کشور نیروی انسانی آن ملت است و این نیروها تنها با دستان شما معلمان دلسوز و فداکار، آموزش و تربیت داده می شوند.

در ادامه غلامرضا جعفری مدیر آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به اینکه چکیده تعلیم و تربیت و اسوه فضایل اخلاقی در جامعه، معلمان هستند افزود: تجلیل از معلمانی که با همدلی و صداقت در راه شکوفایی فرزندان ما تلاش می کنند امری ضروری است.

وی افزود: معلمان به زندگی دیگران روشنی می بخشند و با عزم و اراده قوی در راستای اعتلای فرهنگ اسلامی و خدمت رسانی آموزشی به دانش آموزان این مرز و بوم تلاشی مضاعف دارند.

در ادامه این مراسم از خانواده معظم شهدا فرهنگی و معلمین برتر شهرستان بیجار با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل بعمل آمد.

گفتنی است: اجرای شعر خوانی در وصف مقام شامخ معلم، سرودهای دانش آموزای ، سخنرانی و گلباران عکس شهدای فرهنگی از دیگر برنامه های این آیین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار