مدیرکل آموزش و‌پرورش مازندران

نتیجه‌ی تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی، کاهش فارغ‌‌التحصیلان بیکار است

رامسر (پانا) - مدیرکل آموزش و‌ پرورش مازندران گفت: تجهیز کارگاه‌های آموزشی و هدایت دانش‌آموزان به مهارت‌آموزی به معنای این است که در آینده با کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار مواجه می‌شویم.

کد مطلب: ۸۱۶۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد
نتیجه‌ی تجهیز کارگاه‌‌های آموزشی، کاهش فارغ‌‌التحصیلان بیکار است

عسکری نیکزاد بعدازظهر امروز در نشست با مسئولان رامسر در فرمانداری این شهرستان، با اشاره به اسقرار پایه دوازدهم در مدارس گفت: نبرای تأمین تجهیزات و فضاهای آموزشی نیازمند حمایت و مساعدت افراد حقیقی و حقوقی خارج از دستگاه آموزش و پرورش هستیم.

او افزود : تجهیز کارگاه‌های آموزشی و هدایت دانش‌آموزان به مهارت‌آموزی، در کنار اینکه موجب موفقیت آن‌ها در بازار کار می‌شود، به این معنا خواهد بود که در آینده با کاهش تعداد فارغ‌التحصیلان بیکار مواجه خواهیم بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه شهرداری‌ها می‌توانند فضای مناسب ایجاد کارگاه‌های آموزشی را در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند، اظهار کرد: با توجه به اهمیت مهارت‌آموزی برای آینده دانش‌آموزان و از طرف دیگر نیاز به تکنولوژی روز دنیا و تجهیزات کارگاهی مدرن، می‌توان خیران مدرسه‌ساز و مدرسه‌یار را به سمت تامین تجهیزات کارگاهی هدایت کرد.

نیکزاد تصریح کرد: اگر هر شهرستان یک کارگاه را با آخرین تکنولوژی روز دنیا تجهیز کند، نقش موثری در ارتقای سطح مهارت دانش اموزان ایفا کرده است.

او در پایان یادآور شد: در سال گذشته دو میلیارد و ۷۰۰ اعتبار دریافت کردیم که بخشی از آن توزیع شد و بخش دیگر آن با بررسی و نیازسنجی در سطح استان هزینه می‌شود،

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار