مدیر كل آموزش و پرورش مازندران خبر داد:

تاسیس و راه اندازی هنرستان های گردشگری در غرب مازندران

خبرگزاری پانا : مدیر كل آموزش و پرورش مازندران از تاسیس و راه اندازی هنرستان های گردشگری در غرب مازندران خبرداد .

کد مطلب: ۷۴۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ؛ محمد علی امیری مدیر كل آموزش و پرورش مازندران در حاشیه سفر به رامسر از تاسیس و راه اندازی هنرستان های گردشگری در غرب مازندران درآینده نزدیك خبر داد.

امیری افزود : غرب مازندران شهرستانی گردشگرپذیر و توریستی بوده و راه اندازی مدارسی متناسب با نیازهای منطقه ، ضمن تربیت نیروی انسانی توانمند و متخصص ، در زمینه اشتغال آن ها نیز دغدغه وجود نخواهد داشت.

وی بیان داشت : گردشگری یك صنعت پاك و پردرآمد در دنیاست و سمت و سوی ما نیز باید در راستای قابلیت های منطقه ای باشد.

امیری ادامه داد : مقام معظم رهبری سال جدید را سال حماسه اقتصادی نام گذاری نموده و آموزش و پرورش نیز باید تمام قد ورود نموده و از آن چه دارد استفاده بهینه به عمل آورد.

وی اظهار داشت : از سال تحصیلی جدید مدارس ما باید به سمت تولید گام برداشته و فضاهای بلا استفاده در قالب پرورش گل و گیاه ، قارچ و محصولات كشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.

مدیر كل آموزش و پرورش مازندران تصریح كرد : مدیران آموزش و پرورش باید در این راستا برنامه ریزی های صحیح بعمل آورده و از ظرفیت دانش آموزی ، بخش خصوصی و سایر دستگاه های اجرایی استفاده نمایند.

وی با بیان این كه آموزش و پرورش در جامعه بسیار تاثیر گذار بوده اظهار داشت : ما برای رسیدن به كشوری توسعه یافته نیازمند انسان هایی متعهد ،بلند نظر و با چشم اندازی قوی هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار