به همت معاونت آموزش ابتدایی

پنجمین جشنواره دست نوشته های طلایی در کاشمر برگزار شد

کاشمر(پانا)- پنجمین جشنواره دست نوشته های طلایی در مرحله منطقه ای با شرکت 300 دانش آموز کلاس اولی کاشمر در کانون لقمان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۴۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
پنجمین جشنواره دست نوشته های طلایی در کاشمر برگزار شد

مدیر آموزش و پرورش کاشمر امروز 28فروردین‌ماه در حاشیه برگزاری این جشنواره اظهار کرد: مرحله اول این جشنواره در مدارس سطح شهرستان در بین دانش آموزان دختر و پسر پایه اول ابتدایی انجام شد که دست نوشته‌های دانش آموزان با تشخیص آموزگار و مدیر مدرسه جهت شرکت در مرحله منطقه‌ای معرفی شدند.

علی طاهریان ادامه داد: جشنواره «دست نوشته های طلایی» باهدف شناسایی و شکوفایی استعدادهای بالقوه دانش آموزان، آشنایی دانش آموزان با هنر زیبا نویسی و تاثیر آن بر یادگیری، ایجاد رقابت سالم و سازنده در دانش آموزان، ایجاد زمینه برای علاقه‌مند کردن دانش آموزان با خط تحریری، توجه به مهارت‌های نوشتاری زبان فارسی در مرحله آموزشگاه با شرکت 2000 نفر دختر و پسر پایه اول از 91 مدرسه ابتدایی برگزار شده که بعد از بررسی آثار، 300 نفر برگزیده برای مرحله شهرستان معرفی شدند.

وی عنوان کرد: جهت مرحله شهرستانی امروز 150 دختر و 150 پسر در جشنوراه دست نوشته‌های طلایی شرکت داشته‌اند که دانش آموزان جملاتی در تعداد خط مشخص شده را به صورت زیبا رونویسی کردند.

طاهریان افزود: داوری آثار توسط معلمان خوشنویس مجرب و متخصص دارای مدارک ممتاز انجام می‌‎شود.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر اظهار کرد: سهمیه شهرستان برای حضور در مرحله استانی دو دختر و دو پسر است که منتخبین طرح برای شرکت در مرحله استانی معرفی می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار