جشنواره سرود مقطع ابتدایی کاشمر در کانون شهید شهابیان برگزار شد

کاشمر(پانا)- باحضور گروه سرود دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه وبیش از 20 گروه از سایرمدارس در کانون شهید شهابیان کاشمر مسابقات سرود مقطع ابتدایی پسران کاشمر برگزار شد.

کد مطلب: ۸۱۶۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره سرود مقطع ابتدایی کاشمر در کانون شهید شهابیان برگزار شد

یکشنبه 3 اردیبهشت گروه سرود بچه‌های دبستان پسرانه الهام شریعت فروتقه به همراه دیگر مدارس ابتدایی در کانون لقمان حضور یافتند.

دانش آموزان گروه سرود در روزهای متوالی عصرها در مدرسه حضور پیدا نموده و با کمک معلم پرورشی و مربی این گروه علی اسماعیلی به تمرین سرود می پرداختند ودر نهایت برای اجرا در جشنواره حضور پیدا کردند
علیرضا رئوفی معاون آموزش ابتدایی آموزش وپرورش کاشمر به همراهی کارشناس آموزش ابتدایی در جشنواره حضور یافته وپس از دیدن چند سرود از حضور و مسئولیت پذیری و نشاط دانش آموزان ابراز رضایت نموده وگفت خوشحالم که در جمع دانش آموزانی حاضر شده ام که به جز درس به فعالیت های هنری هم پرداخته اند. وی افزود که در زمان دانش آموزی در فعالیت های فوق برنامه و سرود شرکت کرده و بهترین خاطراتم مربوط به حضور درهمین برنامه هاست .
ابراهیم ترکمانی کارشناس فرهنگی و هنری نیز با حضور درجمع هنرمندان گفت چندین جلسه با داوران و کارشناسان داشته و سعی کرده ایم که به شکلی برنامه ریزی کنیم که حقی از کسی ضایع نشود.
ترکمتنی افزود:زحمات مربیان و دانش آموزان هنرمند قابل تقدیر است و امید واریم که رشته های هنری خود را در آینده نیز ادامه دهند.
گفتنی است امسال برای اولین بار تعدادی از مدارس از جمله دبستان پسرانه الهام شریعت ،شهید پسندیده فدافن ، شهید توانگر ، بنیاد 15خرداد درقسمت سرود محلی و سایر مدارس از جمله مرحمت صائب ؛ امام حسین ؛ شهید باهنر در سرود کلاسیک شرکت نموده بودند و در این میان حضور گروه سرود دبستان الهام شریعت امسال هم با لباس کامل محلی زیبایی خاصی به جشنواره داده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار