برگزاری مسابقه خوشنویسی ویژه فرهنگیان در شهرستان ملارد

خبرگزاری پانا: کارشناسی فرهنگی هنری شهرستان ملارد، همزمان با دهه مبارک فجر مسابقه خوشنویسی با موضوع˝ پیام ارادت به پیامبر اعظم(ص) و انقلاب اسلامی˝ ویژه فرهنگیان برگزار می کند.

کد مطلب: ۳۱۱۶۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، رضا حضرتقلی، کارشناس مسئول فرهنگی هنری آموزش و پرورش شهرستان ملارد، با اعلام این خبر، ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از سیره و روش پیامبر مکرم اسلام حضرت محمد (ص) است.
وی اضافه کرد: این مسابقه به منظور اعلام انزجار از حرکت دشمنان و رسانه های غربی در توهین به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام برگزار می شود و افزود :اگر انسان ها به دنبال خیر و نیکی دنیا و آخرت هستند ،باید از سیره و روش پیامبر (ص) پیروی کنند.
وی افزود: علاقمندان می توانند در از روز 13 تا 16 بهمن ماه درساعات اداری با مراجعه به كانون تربیتی شهدای فرهنگی در این مسابقه شركت نمایند و یک جمله زیبا درباره پیامبر(ص) بنویسند.
حضرتقلی گفت: همزمان با فرارسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، کارشناسی فرهنگی هنری شهرستان ملارد، مسابقه خوشنویسی ویژه فرهنگیان شهرستان ملارد با موضوع" پیام ارادت به پیامبر اعظم و انقلاب اسلامی برگزار می کند و در پایان به نفرات برتر این مسابقات جوایزی به قید فرعه اهدا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار