آینده و پیشرفت مملکت در گرو توجه به دانش آموزان به عنوان نهال‌های این مرز و بوم است

شیراز (پانا) - مشاور امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش فارس ، در خصوص انتخابات شورای دانش آموزی افزود: دیدن شور و نشاط امروز این دانش آموزان برای انتخاب منتخبین خود، ما را به آینده این مملکت بسیار امیدوارتر می کند چرا که آینده از آن این هاست و برای اینکه در آینده مدیران بسیار خوبی داشته باشیم باید به امروز آنها توجه کنیم.

کد مطلب: ۸۱۴۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
آینده و پیشرفت مملکت در گرو توجه به دانش آموزان به عنوان نهال‌های این مرز و بوم است

بی نیاز در حاشیه برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی فارس در شیراز ابراز داشت: این دانش آموزان با ایده های عالی شرکت کردند و با یک شور و اشتیاق فوق العاده ای در حال ارائه نظرات خود هستند و من به نوبه خود امیدوارم که بچه هایی که موفق به کسب حداکثر آرا می شوند بتوانند تمام آنچه از اهدافی که در ذهنشان است را محقق کنند و مطالبه گر حقوق سایر دانش آموزان باشند.

وی تصریح کرد: انتخابات مجلس و شورای دانش آموزی اقدام بسیار خوبی است چرا که اگر قرار است آینده این مملکت را بسازیم نهالهای آن باید از امروز کاشته شود و باید با اتکا به همین برنامه ها و دخالت دادن بچه هایی که در کسوت دانش آموزی هستند از انگیزه و شور ونشاط آنان در عرصه تصمیم گیری بهره برد تا تصمیمات موثرتری داشته باشیم.

وی در خصوص استفاده مسوولان از این ظرفیت اظهار داشت: باید یک ارتباط مستقیم بین مسوولان و این دانش آموزان برقرار شود تا مسوولان متوجه این استعدادها شوند و قطعا آنها استفاده خواهند کرد و قدردان نظرات دانش آموزان خواهند بود.

نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی و بیستمین دوره شورای دانش آموزی استان امروز برگزار شد و نمایندگان دختر شوراهای دانش آموزی مناطق این استان گردهم آمده اند تا نمایندگان خود را برای حضور در مجلس دانش آموزی انتخاب نمایند دختران استان فارس 4 نماینده در مجلس دانش آموزی دارند.

استان فارس 8 کرسی در مجلس دانش آموزی دارد که 4 کرسی آن متعلق به پسران و 4 کرسی متعلق به دختران است و در این انتخابات نیز 18 نفر به عنوان اعضای شورای دانش آموزی استان فارس برگزیده می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار