برگزاری نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان فارس در شیراز

شیراز (پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس انتخابات مجلس دانش آموزی را فرصتی برای تمرین دموکراسی و مشارکت در بین دانش آموزان دانست.

کد مطلب: ۸۱۴۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نهمین دوره مجلس دانش آموزی استان فارس در شیراز

محسن کلاری ،صبح امروز در مراسم افتتاحیه نهمین مجلس دانش آموزی استان فارس، اظهار داشت: نمایندگان مجلس دانش آموزی، عصاره ۸۰۰ هزار دانش آموز استان فارس هستند که با این انتخابات آنها به عنوان مشاوران مدیرکل ، استاندار و وزرای کشور در تصمیم گیری های مربوط به خودشان موثر هستند.
محسن کلاری تاکید کرد: نمایندگان عضو مجلس دانش آموزی در واقع اراده ی سایر دانش آموزان هستند و این فرصتی است برای مسوولان کشوری و استانی تا تصمیم سازی های خود را با محوریت آنان انجام دهند.
وی ادامه داد: شما با حضور در این فضا یاد می گیرید که چگونه مردم سالاری را تمرین کنید و به عنوان مدیران و مشاوران و وزیران فردای این انقلاب آمادگی لازم برای هدایت دهه پنجم و ششم انقلاب را به دست آورید.
وی خطاب به دانش آموزان ابراز داشت: شما امروز باید تمرین کنید و مشق کنید تا یاد بگیرید که چگونه به نظرات یکدیگر احترام بگذارید.
وی تصریح کرد: مهمترین هدف مجلس دانش آموزی و این انتخابات، یاد گرفتن نحوه صحیح انتخاب و و احترام به نظر کسانی است که ما را به عنوان وکلای خود انتخاب کرده اند است تا اهداف آنان را که ما را وکیل خود می دانند دنبال کنیم.
وی از سایر دانش آموزان خواست تا در انتخاب های خود دقت کنند و از همین امروز توجه به شایستگی ها و قابلیت ها را معیار انتخاب خود قرار دهند و از توجه به منفعت های شخصی پرهیز نمایند.
نهمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان فارس و بیستمین دوره شورای دانش آموزی استان اکنون در حال برگزاری است و نمایندگان دختر شوراهای دانش آموزی مناطق این استان گردهم آمده اند تا نمایندگان خود را برای حضور در مجلس دانش آموزی انتخاب نمایند دختران استان فارس 4 نماینده در مجلس دانش آموزی دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار