مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: همکاری در حوزه های مختلف آموزش و پرورش برای هم افزائی بیشتر ضرورت دارد

زاهدان (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: در حوزه های مختلف به ویژه پشتیبانی قانون مداری ، دقت و رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

کد مطلب: ۸۱۳۶۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان: همکاری در حوزه های مختلف آموزش و پرورش برای هم افزائی بیشتر ضرورت دارد

علیرضا نخعی در جلسه هم اندیشی حوزه معاونت پشتیبانی اداره کل، اظهار داشت: این حوزه در ساختار آموزش و پرورش زمینه ساز سیاستگذاری و اتخاذ خط مشی مشخص و همچنین مدیریت منابع انسانی می باشد.

وی با اشاره به اینکه آموزش و پرورش به عنوان اصلی ترین نهاد توسعه تعلیم وتربیت در کشور محسوب می شود بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان حوزه اداری و پشتیبانی تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف متعالی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، طراحی برنامه ای عملیاتی در همه حوزه ها نیازمند است و باید از تمام فرصتها یی که در اختیار داریم به بهترین نح بهرمند شویم.

نخعی تصریح کرد: خلق ایده های جدید با تفکر صحیح و افزایش بهره وری در محیط اداری و مدرسه با استفاده بهینه از مجموعه استعدادها و توانایی های بالقوه کارکنان و دانش آموزان در مسیر پیشرفت جامعه موثر خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان افزود: برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای شکوفایی استعدادها و خلاقیت های دانش آموزان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسوولان آموزش و پرورش ایجاد شود.

نخعی در پایان گفت: با ایجاد فضای شادی، به شاد زیستن و سالم بودن دانش آموزان کمک خواهیم کردو همچنین شاداب نمودن فقط جنبه ظاهری ندارد چون داشتن بهداشت روانی سالم نیازمند رعایت اصولی است که هم جنبه مادی و هم جنبه معنوی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار