امام جمعه شهرستان ری:

تکریم و تجلیل خانواده شهدا مایه افتخار مسئولین است

شهرری (پانا)-امام جمعه شهرری در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان بهرامی و سلیمی گفت: تکریم و تجلیل خانواده شهدا مایه افتخار مسئولین است.

کد مطلب: ۸۱۳۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تکریم و تجلیل خانواده شهدا  مایه افتخار مسئولین است

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین شاهچراغی امام جمعه شهرری در راستای اجرای طرح سپاس با خانواده‌های معظم شهید محمدرضا آقادایی بهرامی و شهیدان علی و محمد سلیمی دیدار و گفت‌وگو کرد.

شاهچراغی همزمان با بعثت پیامبر بزرگ اسلام با حضور در خانه والدین شهید بهرامی و شهید ان سلیمی از مقام این شهیدان تجلیل کرد و این عید بزرگ را تبریک گفت.

امام جمعه شهرستان ری در این دیدار که با همراهی حسین نصراله معاون مدیر کل و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری انجام شد اظهار داشت: خانواده‌های شهدا سرمایه‌های ارزشمندی برای جامعه هستند.

وی با تأکید اینکه مهم‌ترین وظیفه مسئولان، تکریم و تجلیل خانواده شهدا است افزود: مسئولانی که به خانواده شهدا خدمت می کنند افتخاری است که نصیب آنان شده است.

شاهچراغی گفت: شهید با مجاهدت در راه خدا و بذل جان خود برای پاسداری از حکومت اسلامی به لقاء خداوند می‌رسد، بر همین اساس باید همواره یاد و نام شهدا را زنده نگه داشت و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرد.

وی مقام شامخ شهدا را ستود و بیان کرد: دفاع از انقلاب و مرزهای میهن و مقابله با دشمنان اسلام بزرگ‌ترین عنایت پروردگار به شهدای والامقام بود.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار