رئیس بنیاد شهید قرچک:

تجلیل از خانواده شهدا بایدبه نحو احسن انجام شود

قرچک (پانا) - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان قرچک گفت: سپاسگزاری و تکریم از خانواده های معظم شهدا در سال ۹۷ باید به نحو احسن انجام شود.

کد مطلب: ۸۱۰۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از خانواده شهدا بایدبه نحو احسن انجام شود

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، آزمان کادری، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران قرچک در دیدار با پدر شهیدان والامقام مسعود نیازی، حجت ملاآقایی و منصور تاجیک اظهار داشت: دیدار از خانواده‌های معظم شهدا را باید مغتنم بشماریم و قدر این پدران و مادران شهدا و جانبازان را بدانیم، چراکه هر یک از این عزیزان گنجینه بزرگ از خاطرات هشت سال دفاع مقدس هستند .

وی در ادامه با اشاره به این امر که با توجه به فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (دامه برکاته) در دیدار با کارمندان بنیاد شهید که فرمودند، کارمندان بنیاد شهید خدمتگزار نیستند و سپاسگزار هستند، افزود: هر کدام از روسای ادارات و مسؤولان که به دیدار خانواده شهدا می‌روند به رسم سپاسگزاری از طرف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دیدار این خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان می‌روند .

وی خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ در شهرستان قرچک برنامه‌های خوبی برای سپاسگزاری از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سرافراز داریم، در طول سال چند برنامه مصوب شهرستانی در نظر گرفته شده که در هر مرحله از جانبازان و خانواده‌های شهدا تجلیل و تکریم به عمل می‌آید .

کادری متذکر شد: در سال ۹۷ باید به‌صورت جهادی طرح سپاسگزاری از خانواده بزرگ ایثارگران را اجرا کنیم و همه مسؤولان در این طرح باید کمک‌حال بنیاد شهید و امور ایثارگران باشند .

/خبرنگار: امین کردبچه چنگی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار