دیدار مدیران شهری منطقه بیست باخانواده شهدا

شهرری (پانا)- فرماندار ویژه شهرری، شهردار، عضو شورای اسلامی شهر تهران و مدیر کل بنیاد شهید شهرستان های استان تهران به دیدار خانواده های معظم شهدای منطقه رفتند .

کد مطلب: ۸۰۸۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مدیران شهری منطقه بیست  باخانواده شهدا

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران،صفوی شهردار منطقه 20 با همراهی هدایت الله جمالی پور فرماندار ویژه شهرری، حسن خلیل آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران، عبدالله مرتضوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران و حسین نصرالله رئیس بنیاد شهید شهرری با خانواده های معظم شهیدان فقیهی و مهاجری دیدار کردند.

سید احمد صفوی در حاشیه این دیدار گفت: خانواده معظم شهدا ولی نعمتان انقلاب و نظام هستند و امنیت و آرامش امروز را مدیون ایثار و از خودگذشتگی عزیزان این خانواده ها هستیم.
وی با اشاره به اینکه صبر و استقامت خانواده معظم شهدا ارزشمند است، افزود: دیدار با این خانواده های معزز در مناسبت های مختلف کمترین کاری است که در برابر دین شهدا می توانیم انجام دهیم.
سید احمد صفوی با اعلام آمادگی مدیریت شهری برای تعامل با مرکز روانپزشکی رازی، گفت: نگهداری از فضای سبز و ایجاد گلخانه های تولید و پرورش گل و گیاه از اقدامات مدیریت شهری در این مرکز بوده که همچنان به قوت خود باقی است تا شرایط مناسبی برای گذران ایام بیماران، متناسب با احوالاتشان فراهم شود.

/خبرنگار:رضوانه خاوری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار