مدیر فرهنگسرای آیینه اراک:

کار فرهنگی ماهیت اصلی فرهنگسرا می باشد

خبرگزاری پانا: مدیر فرهنگ سرای آیینه اراک گفت: ماهیت اصلی فرهنگسرا ها خصوصا فرهنگسرای آیینه اراک ارائه و انجام کار فرهنگی است.

کد مطلب: ۸۱۱۱۰
لینک کوتاه کپی شد

زهرا مهاجرانی در گفتگو با خبرنگار پانا، افزود: برنامه های اجرایی فرهنگسرا در سال جاری برچهار پایه برنامه محوری، خدمات آموزشی، جلب مشارکت های مردمی و تعامل و مشارکت با سازمان ها استوار است.

وی با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده در سالجاری ادامه داد: 15 برنامه مذهبی، 56 برنامه فرهنگی، هنری وآموزشی و17 برنامه عمرانی در راستای بهینه سازی امکانات فرهنگسرا در نظر گرفته شده است.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک با اشاره به فعالیت ها و برنامه های اجرا شده این فرهنگسرا در سال گذشته افزود: یکی از کارهای موفقیت آمیز فرهنگسرا جلب مشارکت مراکز فرهنگی و سازمان ها بوده است و در این راستا 243 برنامه مشارکتی طی این مدت برگزار شده است.

مهاجرانی برپایی 49 عنوان نمایشگاه در نگارخانه فرهنگسرا در زمینه نقاشی، گرافیک، خوشنویسی، صنایع دستی ، عکس، نمادها مفهومی و برپایی 9 نمایشگاه کتاب در محوطه فرهنگسرا به مدت 66 روز، اجرای موسیقی کلاسیک بی کلام توسط بانوان از دیگر برنامه های اجرا شده در سال گذشته توسط این مرکز می باشد.

وی با اشاره به میزبانی 12 جشنواره در زمینه هنرهای تجسمی در سال گذشته اظهارکرد: برگزاری این جشنواره ها سبب آشنایی با خدمات، جلب نظرمردم، ارتقا سطح توانمندی انجمن ها و پویایی مجموعه فرهنگسرا شده است همچنین برگزاری این جشنواره ها برای استان نیز امتیازاتی به همراه داشته است ولی متاسفانه هیچ سازمان و ارگانی در استان برای برقراری این تعامل هیچگونه کمکی به فرهنگسرا نمی کند.

مدیر فرهنگسرای آیینه اراک کمبود بودجه و اعتبار را از جمله مشکلات فرهنگسرا اعلام و ابراز کرد: در صورت تخصیص بودجه و اعتبار مناسب به فرهنگسرای آیینه کلیه برنامه های در دست اقدام این فرهنگسرا محقق خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار