پارلمان مشورتی جوانان تربت جام تشکیل می شود

پانا (تربت جام) - استفاده از جوانان از مسائلی است که دولت تدبیر و امید همواره بر آن تأکید داشته است و حالا در تربت جام نیز این تأکیدات و وعده‌ها گام به گام عملی می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۰۷۹۲
لینک کوتاه کپی شد
پارلمان مشورتی جوانان تربت جام تشکیل می شود

رئیس اداره ورزش وجوانان تربت جام اظهار کرد: تادوماه آینده پارلمان مشورتی جوانان تربت جام درراستای سیاستهای دولت تدبیر و امید متشکل از جوانان نخبه وبرگزیده ادارات ونهادهای مختلف شهرستان و فعال درحوزه های گوناگون ایجادخواهدشد تا از توان و ظرفیت جوانان درجهت بهبودکمی وکیفی اقدامات دولت و سازمانها درحوزه های مختلف مرتبط باجوانان فعال وارزشمند بهره برداری شود.

سپهری بااشاره به این نکته که پارلمان مشورتی جوانان فضای امید و جوان باوری است ابرازامیدواری کرد با بهره گیری از تمامی دستگاه های اجرایی و توانمندی این پارلمان بتوانیم درمسیر توسعه پایدار قرار گیریم .

وی تصریح کرد:گفتمان سازی موضوع جوان باوری و جوان یاوری و توسعه نهادمند،مشارکت های اجتماعی جوانان ازجمله اهداف اصلی راه اندازی این پارلمان در تربت جام است

دبیرستاد ساماندهی امورجوانان تربت جام گفت: اعضای پارلمان جوانان از ،جوانان پیشرو این شهرستان واز گروههای مختلف هستندو طیف سنی اعضا بین ۱۵ تا ۲۹ سال راتشکیل خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار