معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل:

نواقص معابر شهری اردبیل جهت استفاده معلولین اصلاح می‌شود

اردبیل (پانا) - معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل گفت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به نابینایان نواقص مربوط به مناسب‌سازی معابر شهری ویژه نابینایان در اردبیل اصلاح می‌شود.

کد مطلب: ۸۱۰۶۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نواقص  معابر شهری اردبیل جهت استفاده معلولین اصلاح می‌شود

رضا شمس در نشست مشترک با مدیر بهزیستی، رئیس انجمن معلولین جسمی و حرکتی و پیمانکاران و کارشناسان مناسب سازی در اردبیل اظهار داشت: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به نابینایان نواقصات مربوط به مناسب‌سازی معابر شهری ویژه نابینایان در اردبیل اصلاح می‌شود.

وی از تعیین اکیپ تعمیر و نگهداری به منظور مناسب‌سازی معابر شهری خبر داد و افزود: به منظور اصلاح نواقضصات تعیین این اکیپ در دستور کار قرار داده شده و امری لازم و ضروری است.

معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل با تاکید بر ضرورت انجام اقدامات لازم به منظور استفاده از پازل سکه‌ای برای هشدار به نابینایان تصریح کرد: بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات معلولین در فرایند مناسب‌سازی شهر الزامی است.

شمس بیان کرد: پیمانکاران موظف به رعایت موارد قید شده در فعالیت‌های مناسب سازی معابر شهری هستند و تلاش شهرداری اردبیل نیز در راستای جلب رضایت معلولین شهر است که خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات مناسبی انجام یافته و تلاش بر این است که از این پس نیز اقدامات انجام یافته به همین منوال ادامه یابد.

وی تصریح کرد: از مسئولان و متولیان اجرایی انتظار داریم برای حل مشکلات در این زمینه با ما نهایت همکاری را داشته باشند تا بتوانیم از این طریق مشکلات و موانع پیش رو را از سرا راه برداشته و در این زمینه به اهداف خود دست یابیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار