اولین طرح الیت در معابر شهری چناران کلید خورد

چناران(پانا)- رئیس اداره حمل و نقل شهرداری چناران از اجرای اولین طرح الیت در معابر شهری چناران خبر داد

کد مطلب: ۸۲۸۹۹۹
لینک کوتاه کپی شد
اولین طرح الیت در معابر شهری چناران  کلید خورد

محمد رضا طحان، رئیس اداره حمل و نقل شهرداری چناران گفت: در راستای مدیریت و نظارت بیشتر در فضاهای پارک حاشیه معابر اصلی در سطح شهر، قرارداد بهره برداری از پارکینگهای حاشیه شهر چناران که با مدیر عامل شرکت هوشمند الیت شهرداری مشهد منعقد شده بود،وارد فاز اجرایی شد.
وی گفت: به دلیل اینکه همه روزه شاهد حجم زیاد توقف خودروهای مختلف در حاشیه خیابانها و بولوارهای سطح شهر هستیم که این امر مشکلات زیادی را برای سایر شهروندان به بار آورده است و از طرفی با توجه توسعه پارک هوشمند خودرو و استفاده عادلانه از فضای پارک خودرو در حاشیه معابر اصلی و پرتردد، شرکت ترافیک هوشمند الیت اقدام به اجرای این طرح در چناران کرده است.
رئیس اداره حمل و نقل شهرداری چناران بیان کرد: با وضع موجود و افزایش تعداد خودروها در چناران، مدیریت پارکینگ های حاشیه ای موضوعی اجتناب ناپذیر است و به همین منظور شهرداری چناران نیز با کمک و همراهی شرکت هوشمند ترافیک الیت شهرداری مشهد به آن ورود پیدا کرد.
مسئول تاکسیرانی شهرداری چناران، خاطرنشان کرد: بر اساس قرارداد منعقده با شرکت مزبور، مقرر شد طرح الیت در فاز نخست که با خط کشی و نصب تابلوهای مخصوص همراه است، از بولوار طالقانی و امام خمینی شرقی تا چهارراه شهید مطهری آغاز گردد که هم اکنون کارهای مقدماتی آن توسط پرسنل الیت شهرداری مشهد در این بولوار در حال انجام است.
وی اظهار داشت: زمان بهره برداری از این طرح نیمه دوم تیرماه سال جاری است و با جذب نیروهای پارکبان که از شهروندان چنارانی خواهند بود به بهره برداری خواهد رسید.
طحان گفت: فاز بعدی این پروژه خیابانهای بهشتی شامل بهشتی 1 و 2 و خیابان معلم می باشد که بعد از تکمیل مرحله اول، کارهای این محدوده ها نیز به انجام می رسد.
وی با اشاره به ساعات کار الیت در چناران، بیان کرد: فعالیت پارکهای هوشمند به غیر از ایام تعطیل از ساعت 8صبح لغایت 21 می باشد که در نیم ساعت نخست، پارک خودروها رایگان است و مازاد بر آن به ازای هرساعت 6000 هزار ریال منظور می گردد.
این مقام مسئول اظهار امیدواری کرد که با حضور الیت توقف های بلند مدت در حاشیه بولوار های طالقانی و امام شرقی کاهش داشته باشد و به طبع آن نیز شاهد کاهش ترافیک در شهر و بویژه خیابانهای اصلی چناران باشیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار